Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › KITE I Lundåkra SÖNDAG ………
-
KITE I Lundåkra SÖNDAG ………
Publicerad av miketk på 29 november, 2003 vid 21:01Vilka kommer och seglar i landskrona på söndag??
Jag Anki pan kommer vara på plats…
patrikol svarade 20 år, 11 månader sedan 6 Medlemmar · 17 Svar -
17 Svar
-
Vi (Eddie & jag)drar vid 9 men vet inte om det blir LA eller Lagunen i Ljunghusen…. Vinden verkar passa bägge ställena men det lär nog vara lite mer drag söderut… vad tror ni?
-
jag tror det kommer räcka med lundåkra …
Har bastu och dusch där också… så slipper man frysa efter:) -
Tungt argument! Vi höres imorgon… Har ni någon vindmätare på webben i närhetern. Brukar Vägverkets stämma?
Gonatt -
PS man måste ha solglasögon på sig för att delta i denna tråden;-)
-
hehe lungt …
vi kör i la… roligt om vi kan bli fler ..Vägverkets vindmätare ? vart är den ?
du menar den inne i hamnen ?
den stämmer inte 100% men vi som varigt där ofta vet hur man ska tyda den beror lite på vart vinden komemr från ..
men sydost står det typ 6-3 så blåser det typ 9
go natt -
Ska ni verkligen dra ut 9 är inte det tidigt å kallt brrrr…..
Stellan, skulle jag kunna hänga på er ??? Är billös å billös som kajtare är väl värt lika mycket som kastlös i Indien.
-
Missade det med solglasögonen satan åsså… Ligger jag pyrt till nu ??
-
Häng på Lundåkra Stellan det är helt fantastiskt! Omklädningsrum med ved eldad bastu! Så jävla mysigt att värma sig efter flera timmar på vattnet, är skitskönt och sedan sitta och snacka med grabbarna. Klart bästa stället jag varit på, Jag har Sam imorgon så det får bli näset, inte lönt att åka så långt för att bara kitea i knappt en timme vill inte vara ute mer när Sam är med. Blir jävligt avis så jäkla bra ställe, ha de gött! Hälsa grabbarna och den söta tjejen! Micke vet vem det är
Visst fan kom på att du har ju vatt där för! Men gött är där i alla fall!
-
Stellan !!! Ring mig om ni har plats. Vart ni än ska ut nånstans.
0736-121193
-
Jag ringer Melker – Troligen väcker jag dig hehehehe. Eddie bor nästan granne med dig så det är kanon.
-
Jag åker med Stellan ut. Vet inte exakt vart, men ni som ska ut å är osäkra slå nån av oss en pling. Om ni har numret så klart, annars tuff lycka. eller klla lite på denna tråd…
Logga in för att svara.