Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite i påskhelgen i skåne!?

• Kite i påskhelgen i skåne!?

Publicerad av carroline på 1 april, 2010 vid 06:45

Kite i påskhelgen!?
    Så kommer man hem och besöker de gamla i helgen och kitesen kommer såklart med. Fredag och lördag ser i alla fall ok ut, var kommer folk att åka?
    Är det Habo (SV-S) fredag och Ljunghusen i SO lördag kanske?

Glad påsk:smile:
    Caroline

jagkallaspiotrellerpete svarade 14 år, 11 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • larssa

Medlem
    1 april, 2010 vid 08:55

Vi är några som sticker ut vid hundbadet på Råå idag vid 13

• carroline

Medlem
    2 april, 2010 vid 06:15

Kommer först till skåne idag så det missade jag tyvärr;(
    Hoppas på lite surf i eftermiddag, habo kanske. Var kan man surfa runt malmö trakten på lördag?

• skotten

Medlem
    2 april, 2010 vid 15:25

hmm if its east, then you have Landskrona, flatwater heaven, although the spot isnt pretty to look at, and be carefull out to the right of the launch spot, there is a nasty rusty metal thing right there.

or the näs, see the sticky post at the top of forum with a map showing where we are banned from : )

• carroline

Medlem
    2 april, 2010 vid 19:43

Ser ut som vi får SO i morgon, jag tänker Lundåkra eller Klagshamn, någon som ska det hållet i morgon?? Jag har inte prövat något av ställena, vilket är mest värt?
    Jag kör från lundatrakten runt 11 tiden, om någon vill hänka så skriv eller ser jag förhoppningsvis några av er på vattnet!

• a-holm

Medlem
    2 april, 2010 vid 21:36

Har aldrig kört klagshamn innan men är sugen på att köra kite premiären där i morgon. kommer det vara någon där i morgon?

• carroline

Medlem
    3 april, 2010 vid 09:22

jag kör mot klagshamn snart, satsar på att vara där halv 1-1, kom ut:grin:

• jagkallaspiotrellerpete

Medlem
    3 april, 2010 vid 10:32

där är folk ute idag vid klag(s)hamn

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite i påskhelgen i skåne!?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.