-
kite i stockholmsområdet?
Var går det att åka i stockholmsområdet? Har precis köpt och er sugen på att prova!!!! Är Torö en bra plats för nybörjare? Finns det nån bra plats som är närmare?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › kite i stockholmsområdet?
Var går det att åka i stockholmsområdet? Har precis köpt och er sugen på att prova!!!! Är Torö en bra plats för nybörjare? Finns det nån bra plats som är närmare?
Torö är riktigt bra även för nybörjare speciellt insidan, kolla http://www.skidsport.nu och deras spot guide, den har inte så mycket info men de flesta ställen som är markerade funkar ganska bra, ring om om du behöver en guide jag har ingen bil för tillfället så jag kan tänka mig att hoppa in som kartläsare och även ställa upp med en hjälpande hand när du ska ha upp draken, få av dig våtdräkten osv….
mvh,
björn
Kan du tänka dig att hjälpa mig av med våtdräkten oxå, eller gäller det bara Elizabeth…?
/Nicke
Kollade på lite bilder från Torö. Har en liten fråga om stenarna bara, går det bra att dra upp kiten eller är det stor riska att få massa sår under fötterna el så?
Det är alltid skönt att ha våtskor i början när man står mycket på botten… Men det är naturligtvis inget krav, fötterna blöder och ömmar men man överlever och lär sig surfa ändå…
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › kite i stockholmsområdet?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.