Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite i Torhamn

• Kite i Torhamn

Publicerad av pogdi på 20 juli, 2006 vid 15:17

Jag har inte hunnit med att börja kita än (Första kursen innom några veckor bara;) ) men jag har hör att mycket folk håller till i Torhamn utanför Karlskrona, inte alt för långt från mig. Hur är det där ute mycket folk och bra förhållanden eller? Någon som har bilder så tveka inte att posta dem.

pogdi svarade 18 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • olle-2

Medlem
    4 augusti, 2006 vid 12:47

Det går utmärkt både i Gisslevik och lite längre ut på Torhamnsudde.

Jag kitade där ett par gånger i somras och tog ett gäng bilder på ett par killar som jag redan glömt namnen på…..dvs den som känner igen sig kan ju höra av sig för att få resten av bilderna.

De första tre bilderna är från Torhamns udde och den sista är på mig själv i Gisslevik.

mvh / Olle

• hbgkitare

Medlem
    4 augusti, 2006 vid 12:51

Skall vara i Karlshamn i helgen, vart kör man då vid NO?
    Kanske ändå sticker ner till Gislövsläge (Österlen) för att uppleva Maui-förhållande!

//Marcus

• pogdi

Medlem
    4 augusti, 2006 vid 21:24

Nice får ta mig dit då =)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite i Torhamn

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.