Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kite i Varberg !
-
Kite i Varberg !
Posted by surfmc on 22 mars, 2005 at 19:40Är det någon som planerar vara ute o köra i Apelviken eller Björkäng nästa vecka onsdag-fredag under dagtid, jag är nybörjare så det är ju bra om det finns fler på stranden som kan hjälpa till med landning o avfyrning av kite. Hoppas på lite lagom med vind.
surfmc replied 19 years, 8 months ago 12 Members · 23 Replies -
23 Replies
-
jag e nog gärna på… Lite beroende på vind… åker från gbg i så fall
Mvh
Micke -
Jag skolkar gärna från jobbet en eftermiddag om det blir vind från nåt vettigt håll. Håll tråden öppen
-
Det verkar bli ostlig vind, inte så bra ? Någon som tänker ge sig ut i morron?
-
Jag skulle gärna varit med, fast jag åkte helt oväntat på jobb i 3-4 veckor, oavbrutet,( 12-13 timmar/ dan ) vilket e astrist, fast å andra sidan så blir det gott med klirr i kitekassan… så man slipper jobba resten av sommaren sen … å det e bra, om det inte e helt vindstilla i sommar, för då e det dåligt. Men jag blir tvungen att skjuta upp min premiär några veckor…
-
Glöm Varberg om det är ostlig vind!!men om det vrider till sydost då kan du prova i Olofsbo.
/Mat
http://www.alohaphoto.nu -
Har du gjort premiären ännu?
Såg dig & Fahlén med fam. i Björkäng i helgen.
Trist med denna riktningen, söndag ser bra ut! -
Svar till:
Har du gjort premiären ännu?
Såg dig & Fahlén med fam. i Björkäng i helgen.
Trist med denna riktningen, söndag ser bra ut![/ QUOTE ]
Tjena!
Vi var i Björkäng bara för att justera shift system.
Längtar efter lite vind nu!!!! Jo, det ser rätt bra ut på helgen
/Mat
http://www.alohaphoto.nu -
kanske helgen om vindgudarna vill…
*Fredrik ligger på golvet och ber…* -
Menar du vind o väder till helgen? Idag är det väl bara väder eller var finns vinden?
-
Joop menar helgen. Lördag o söndag ser bra ut. Blir nog Lejet o Olofsbo.
/Pontus
-
Lite dåligt med vind va? men vädret är ju riktigt skönt. I morron 2-6 enligt texttv s.415
-
Riktigt kass vind. Hoppas på i morron i stället… Men fick en ny dräckt på Surfers så de vart lite lycka i alla fall.
Såg riktigt nice ut i Björkäng men inge vind men Swell körde kurs där./Pontus
Log in to reply.