-
kite imorgon?
nån som ska dra o kita imorn efter kl1230 och vill ha sällskap?
jag bor i göteborg vid linnegatan och behöver skjuts!
0768764628/kelly
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Session › kite imorgon?
0768764628
/kelly
fan sluta nu. du måste ju va hur vek som helt funkar skit bra att köra nu jag kör med en 5/3a
Ärligt? :O då måste jag ut nån gång sen när jag kommer hem från Tarifa ^^
@kelly 343013 wrote:
0768764628/kelly
Fasen åk med på fredag istället. Jag e ledig hela dagen:grin: . Eller inte för då lär det väl bli vindstilla som alltid när vi ska ut:mad: . Fast det har ju faktiskt funkat några gånger när vi träffats ute:smile:
Härligt att jag kollar vilket datum du skrivit Daniel! Ja, ja det är väl så när man fastna på jobbet några dygn för mycket:mad:
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Session › kite imorgon?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.