Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite instruktor till Paros/Grekland

• Kite instruktor till Paros/Grekland

Publicerad av gh0st på 21 juli, 2009 vid 11:20

Tjena, jag sticker hem tidigare an planerat sa om nagon onskar jobb som instruktor har pa Paros skicka mig ett PM eller ring mig pa kvallarna pa +31 695 5053222. Boende ingar.

skotten svarade 15 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • _sofia_

Medlem
    22 juli, 2009 vid 11:24

Drar till sverige sen ella till perth? då hinner man alltså int ner ah hälsa på 🙂 kram kram

• skotten

Medlem
    22 juli, 2009 vid 13:24

nice to hear we will see you again dude, but I wish it could be in better circumstances, fucking knees suck sometimes…. well not actually fucking them, just the whole goddam knee thing… lets just say damn knees suck sometimes…

• gh0st

Medlem
    23 juli, 2009 vid 12:08

hehehehe, jo jag kommer hem forst o stannar tills jag vet vad som hander med mitt kna innan jag sticker till Perth igen Fia.
    Skotty, det blir nice o komma hem, fucking knees can be painful and read it how ever u want ; )

• skotten

Medlem
    23 juli, 2009 vid 12:13

: ) cant wait to see you guys!! if you need a lift from the airport let me know!!! I will bring a big sign and everything 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite instruktor till Paros/Grekland

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.