Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kite Jam Lördag 9e Maj!!
Taggad: habo ljung, habo locals, kite jam
-
Kite Jam Lördag 9e Maj!!
gh0st svarade 15 år, 6 månader sedan 17 Medlemmar · 35 Svar
-
kamikazekiteren;545468 wrote:NO!!!! i call you 3%
And not skotten , it is sombody else that use that name!men call me döööh.. 😀
-
riktigt gott gubbar!! tack för en fin tävling som blev riktigt bra trots att vinden var lite dålig emellanåt.
-
ja den var bad ass.. lite oorganiserad men fan va kul 😀 glömde dock mina goggles nån som hittat dom, ett par svarta stora dirty dog???
-
eller rättare sagt vi som tävlade va lite oorganiserade, vet i fan om jag ens körde i rätt heat 🙂
-
Jag var flaggvakt på SM i 80cc och 125/250cc, ifall nån undrar varför jag inte vann! 😛
-
gött köttat i dag alla som joinade! lite taskiga förhållande men ändå en skön dag!
-
Jävligt gött initiativ och stort cred till alla sponsorer som ställde upp med fina priser! Sen får jag nog också bekänna mig till den skaran som inte kiteade i rätt heat men det var lika roligt för det.
-
Ja verkligen! Ett stort tack till alla sponsorer och arangörer!!
-
det var kul att komma ner och köra lite, cred till att ni ordnar event och alla sponsorer!
tror inte jag körde mycket inne på tävlingsområdet men det var kul ändå…
synd brädan gav upp när vinden blev bra på eftermiddan =(
jaja, får väl bli vila idag… -
pjoter, du får skaffa ett lite större ankare till slidern, försökte rikta den igår men den driver ner downwind hela tiden
-
ajdå.. de får fixas då.. den behöver lite allmän kärlek för att bli klar också men de fixas.
Logga in för att svara.