Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing kite köpes, wipika

• kite köpes, wipika

Publicerad av anonym-anvandare på 23 juni, 2001 vid 09:59

Önskas årets wipika 8,4 (tror jag den är). Kanon om den finns i sthlmsområdet, men göteborg funkar också då jag turar neråt strömstad om en vecka. Eventuellt även bräda. Denna kite borde väl funka för mig som väger 85 kilo, även i vindar 5-8 typ?/ per

anonym-anvandare svarade 23 år, 4 månader sedan 1 Medlem · 2 Svar
  • 2 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    23 juni, 2001 vid 10:55

Hej!

Jag kan skicka en AirBlast 8.4 till dig i stockholm. Nästa leverans borde vara här i slutet på nästa vecka. Men 5-8 m/s är lite optimistiskt för någon som väger 85 kg. Man får i alla fall ha väldigt stor bräda och tålamod för att det ska funka. Jag väger 80 kg och kör på en F-One TT170 (grym bräda föresten!) i 5-8 m/s med AirBlast 11.8. 8.4:an är perfekt i 7-11 m/s, efter lite erfarenhet på liten bräda.

Om du är nybörjare tycker jag att du ska köpa en 8.4:a och stor bräda och vänja dig vid tanken att du i framtiden kommer vara uttråkad med den draken i vindar runt 5 m/s. Om du har lite erfarenhet tycker jag du ska köpa en 11.8:a.

Skriv ett epost till [email=” [email]info@kiteboard.nu”]info@kiteboard.nu[/email][/email] om du har några frågor eller vill prata pris.

MVH Björn

JUMP Kiteboarding
    [email=” [email]info@kiteboard.nu”]info@kiteboard.nu[/email][/email]
    http://kiteboard.nu

• anonym-anvandare

Medlem
    9 juli, 2001 vid 08:05

körde 8.4 igår i skälderviken och vilken jevla drake bugger me, flög så in i helv*te, snacka om vilken höjd man kan ta, du kan kryssa bara genom att ligga i vattnet (bodydragga upwind 😉

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing kite köpes, wipika

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.