Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › kite @ lidköping ^_^
-
kite @ lidköping ^_^
Publicerad av anonym-anvandare på 5 augusti, 2005 vid 12:48hej. Det blåser bra på svalnäs båda idag och även igår va nere och kollade men det var ont om kitare, är det så att jag kom för sent eller var är alla i lidköpingsområdet
. Ut och surfa
ses på vattnet !
eddie svarade 19 år, 9 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
Tjena ! Du måste varit där vid 8 tiden. Jag var sist och slutade kl 7.40.
Det var ca 8st som kitesurfade på Torsdag.
-
Tjena ! det var jag som tipsade om hur man ska stå på brädan, hoppas det gick bra sen.
Ni skulle inte åkt hem kl.15 det var ju då som vinden kom
-
Svalnäs testades av i hmmm Torsdags var d et nog ja… Inte alls dumt ställe o fin vind till o med fina vågor ibland. Grymt levererat av Moder Vänern.
-
Svar till:
Svalnäs testades av i hmmm Torsdags var d et nog ja… Inte alls dumt ställe o fin vind till o med fina vågor ibland. Grymt levererat av Moder Vänern.
[/ QUOTE ]
Var i mörtaviken i torsdags, mariestad secret spot! På väg ut till torsö. hela 3m bred strand. Men när man kommer ut är det sand och lagom långgrunt.Vinden är väl sissådär, (kan nog bli hyffsad vid rätt förhållanden) men vågorna och vattnet tycker jag faktiskt slår svalnäs. Sen är det ju i den heliga staden också. Du borde prova det nästa gång du är hemma och det blåser syd-sydväst
Men observera att det bara funkar om man är två eller har femtelina system, vet e fan hur man launchar själv där…
-
Svar till:
[/ QUOTE ]
Det har fanimig alltid varit någe skumt med dig… Nu vet jag varför.
Logga in för att svara.