Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Kite-Lifestyle

• samhansson

Medlem
    3 april, 2005 vid 07:33

puttriköl i ett nötskal

• mat

Medlem
    3 april, 2005 vid 18:23

Patrik, jag tycker att du gör ett bra jobb på Steffo och få ofta mycket skit…Tråkigt! men här måste jag säga att jag håller med Sam. Eftersom om hans bilder var offtopic, då dina bilder var ocskå det wink.gif wink.gif
    : http://www.surfzone.se/forum/showflat.php?Cat=&Board=kitekonfnew&Number=289626&page=5&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=all

/Mat

• ric

Medlem
    3 april, 2005 vid 22:32

Svar till:

Kan vi inte ha en “klaga” tråd, där vi kan klaga på allt och alla, dissa alla kitemärken som man inte själv kör på, komma med massor av personangrepp och viktigast av allt klaga på tyskar…

Så slipper vi bli på dåligt humör med en gång vi läser “kitekonfen” wink.gif

…fast tyskar borde man få klaga på här med grin.gif

[/ QUOTE ]

borde inte det passa ganska bra här “offtopic” då wink.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Kite-Lifestyle

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.