Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite Mania Rågelund 2010 8-9 Maj

• mickec

Medlem
    8 april, 2010 vid 13:20

Kommer bli AWESOME 😀

• gonzo

Medlem
    8 april, 2010 vid 15:39

haha jävligt kul film.
    gött jobbat gubbar

• stebe

Medlem
    8 april, 2010 vid 15:42

Jag ser fram emot eventet. Den promo-videon kommer locka folk från hela norra halvklotet, framförallt tjejer som vill se den hunken i våtdräkt.

• petting_4

Medlem
    8 april, 2010 vid 15:43

Snygga ben robban! 😛 Hade man inte bestyämt sig innan så lär man göra det efter den här välgjorda filmen! 😉

• jbi

Medlem
    8 april, 2010 vid 17:00

Att du hade såna talanger Robban..guldbaggen nästa, Snyggt!!

• markus-wetterberg

Medlem
    8 april, 2010 vid 17:36

kommer bli sjukt ball!

• nordstedt

Medlem
    8 april, 2010 vid 18:46

Tycker att man känner igen sig ganska väl i filmen. Blir nog till att leta fram gamla fingerboarden och modda 🙂

• proddan

Medlem
    8 april, 2010 vid 19:32

Härligt!!! Världsrekord…
    Ses i maj 🙂

• _sofia_

Medlem
    8 april, 2010 vid 20:44

Fantastiskt bra film Robban! haha ja kommer tänka på badkars surfandet varje gång jag träffar dig framöver! Ska bli kul ah träffa alla i maj!

Uppmaning till alla tjejer som kitar, anmäl er!

• snygging

Medlem
    8 april, 2010 vid 21:23

hahah you are sick!!!!!

• wakenils

Medlem
    9 april, 2010 vid 11:34

klockren film! kul att det styrs upp lite grejer!

• pepa

Medlem
    9 april, 2010 vid 11:50

Åh mitt hjärta gråter! Kan inte komma 🙁 Hade varit grymt att vara med vid den första tillställningen vid mitt hemmaspot.

• mangsta

Medlem
    9 april, 2010 vid 11:51

Ha Ha…faan va kul, grymt pepp i badkaret! Detta sköna event skall inte missas, bra jobb!

Såå jävla fint väder nu…ge oss bara lite västlig vind oxå tack!

//Mangan

• windyboy

Medlem
    9 april, 2010 vid 13:20

Grym film! Scenen i badkaret påminner om när “Arne” i sällskapsresan skall lära “Älskling” att segla. Nu skall här bygggas en kite-modell för att instruera frugan med hårtork i badkaret.

• dak

Medlem
    9 april, 2010 vid 17:24

Gött mos Robban, då vet hela kite sverige hur mitt badrum/tvrum ser ut. Grym filmning+ redigering av Stefan.

Sida 1 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite Mania Rågelund 2010 8-9 Maj

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.