Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kite Mania Rågelund 2010 8-9 Maj
Taggad: kiteclub.se, kitetour.se, robertbrusberg, antonliljegren
-
Kite Mania Rågelund 2010 8-9 Maj
above_the_law svarade 14 år, 6 månader sedan 40 Medlemmar · 74 Svar
-
snygging;610512 wrote:Fan värt att anmäla sig på plats och premiär rasta sin 17, kanske har man en chans att klå blomwall!!
Blir det ngt ella? Precis kommit hem efter min lilla tur…
-
Nån som rullar ner från Götet, lite osäker på om man kan sätta sig i bilen redan…:)
-
Hej alla
Det blir ingen tävling idag (lördag 8 maj) då vinden inte kom,
MEN kickers och sliders körs med winch. Välkommna att köra!
PS Är mycket stolt över min nya ställning som tillförordnad verkställande informationsledare av högre graden för kitemania i Rågelund. -
Tack Guy. Var det jag misstänkte. Då går jag ut och kör lite clean vågor istället 😉
Du måste komma över och leka här. Sjukt fina förhållanden!
-
Roger that, då blir det spånken istället. Kommer förbi och kolla läget om några timmar
-
Hur faen har ni det där nere? Regnar det på er? Går sponken varm?
-
Heey skön bild Fredrik! Typiskt Danne att bjuda på de festa krascher när kameran är framme.
Tycker det tog sig på kicker-uppvisningen, wakarna var stabila men kitarna blir vassare på kickern med en bom i nävarna istället för handtag.
Kul att så många kom trots prognosen. Blev ett skönt häng i tälten tycker jag.
Ikväll vid 8-9-tiden blir det Restaurang Kontiki där det så passande nog är Surfklubb för de som vill fortsätta så samma tema. http://www.kontiki.nu/index.php -
Tack för arrangemanget. Nästa år kanske vi får sol, värme och vind också. Schysst att vi fick lite åka på nocomplys rekordeliga kicker iaf. Nu ett, par bira och sen kontiki.
-
Lite bilder från igår 🙂
Grymt jobbat:
Anton, Robban, Fredrik NoCompy ligan.
Det blev ju grymt även utan vind.
Peter
-
Fina bilder Peter, kul att se.
Fin prognos för morgondagen, Västligt, 8-11m/s och SOL, gott men det är lite Murphys över den.
-
hildingdude;610370 wrote:
:laugh::laugh::laugh:, underbart sjukt Anton!!!
Så det var för den där trailern du fixade material den där dagen när jag och Peter var ute och fick små elchocker genom linorna av omkringliggande oskmoln Rogelund?!
Nu fattar jag varför du sa något om att göra något trick på väg in mot stranden… Om du sagt att du skulle filma och stå nudis och frysa i förgrunden så hade jag väl gjort något skoj lite snabbare och mer frekvent:wink:.
Sorry Dude!
Logga in för att svara.