Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kite-musik
-
Kite-musik
Publicerad av eddie på 2 november, 2003 vid 17:57Alla vet ju att skateboarders lyssnar på skatepunk. Pingisspelare lyssnar på tuff rock á la Clawfinger (Ni som såg “Anders & Måns på TV vet vad jag menar)
Men vad lyssnar en riktig kiteare på?En annan sak som är jäkligt dum… Hade fest igår…
En av tjejerna som var där, som både är skitsnygg, smart och singel tyckte att det var för dåligt att jag inte hade lärt känna fler snygga kite-killar. Kunde man inte skapa ett forum är på Steffo bara för sådana saker…?loving svarade 21 år, 1 månad sedan 25 Medlemmar · 61 Svar -
61 Svar
-
Jag är inte säker på att jag förstår vart du menar där. Tyckte tjejen att det va synd att du inte fått ihop det med en annan kitesurfare eller tyckte hon att du och dom du lyckats lära känna inte va tillräckligt snygga?
-
kite är ju en blandning av många sporter…
musiken borde därför oxo vara en blandning
all musik funkar ….typ -
första frågan; allt mellan tung-gung –>> Reggae spelas i “Mitzi” (min bäbiblåa kitebuss) så det är nog inte så viktigt? beror ju på om man e på väg till kite:et eller från en bra session…
Andra frågan: prova “Offtopic” det är precis sånt man kan ta upp där… fast om hon blir “kitechick” är det ju kiterelaterat *hehe*
//Pan
-
tycker iofs inte som att det utlåtandet kommer från en smart tjej.
but hey, thats just me! -
död åt det här nya offtopic mecket fan miljonas grejer o hålla reda på
-
Svar till:
död åt det här nya offtopic mecket fan miljonas grejer o hålla reda på
[/ QUOTE ]
Håller med… men det är en principsak ; )
//Pan
-
Ja, vad lyssnar kiteare på generellt ? Är det Linkin Park och den typen eller ?!?
-
Svar till:
tycker iofs inte som att det utlåtandet kommer från en smart tjej.
but hey, thats just me![/ QUOTE ]
om bruden är smart eller inte spelar juh fasiken ingen som helst roll.. inte när (som han beskrev) var snygg, och singel mm
Det är FÖTTSEN man vill åt ändå.. och den behöver inte lägga fram några fint formulerade meningar för att jag ska prata närmare med den -
Svar till:
Alla vet ju att skateboarders lyssnar på skatepunk. Pingisspelare lyssnar på tuff rock á la Clawfinger (Ni som såg “Anders & Måns på TV vet vad jag menar)
Men vad lyssnar en riktig kiteare på?[/ QUOTE ]
Vill du kanske även veta vad en “riktig kiteare” har för kläder, hur han inreder sin lägenhet, äter för mat, sover på mage/rygg eller varför inte tandkrämsval?
Underbart med människor som köper hela konceptet för att sedan köpa en image. Mitt tips till dig är att du går in i närmsta välsorterade skivaffär, lyssnar igenom allt för att sedan köpa det DU anser svänga bäst.
/JÅ
Logga in för att svara.