Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kite-musik
-
Britney sitter alltid fint, Mora Träsk och Sesame street.
Ibland när jag vill vara hipp och trendig så lyssnar jag på Audioslave, Red Hot Chillis, Janes addiction, DMX och fan inte minst AVENTURA (bachata) You know the drill Cabaretianer.
Waz öp, -
Svar till:
Andrew WK Time to party jevla bra grejer, den ska köras till fördärvelse den 14-15de
[/ QUOTE ]
Kan man sno ner det nånstans ifra? Den sitter ju som limmad på hjärnan nu efter ett par dagars soloparty i lägenheten.
-
henning! jag som trodde att du lyssnade på den här fred åkerström?
-
Vill igentligen inte vädra nåt om detta men ett band som inte nämts och borde va gjutet för ett rövhål är ju Svenska Akademien… Baktakt rockar.
-
Skånska huen vilar aldrig på hanen… Klart att band från 261 ær de hårdaste!
Kajtare tillsammans med vindsurfare borde ju annars lyssna på vindrelaterad musik. Typ “Wind of change” med Scorpions och “You are the storm” med Cardigans. Jag kan æven berætta att det finns en låt med Nordman dær de sjunger “Det blåser upp till storm inatt”.
Sjælv så brukar lyssna på Pennywise på væg till spoten. Tyværr ær man dock så uppjagad nær man kommer fram att man fræmst vill slå folk på kæften och inte kajta.
/Freddan
-
Vadå måste det vara om vind??
Okey då, då röstar jag på “Fångad av en storm vind” 🙂 -
Vanila ice – ice ice BÄÄÄBY
är grymm på vägen till
men då ska de låta så TÖLVERNA SKAKER O RISTER. -
det är faktiskt ganska gay att lyssna på doors har jag hört. du borde nog inte göra dt nå mer.
gustav
-
Ingen som lyssnar på sweet surfmusik a lá Langhorns och Dick Dale? Och så självklart stonerock. QOTSA, Kyuss, Fu Manchu, Nabula osv..
-
Svar till:
jag kom på en grym!
marilyn manson! hur het som helst! för övrigt så har jag fått tickets till hans konsert i cph![/ QUOTE ]
fetaste marilynn låten: The Nobodies
-
nä.. i dont like the drugs but the drugs like me!
varför e det gay och lyssna på dom..
det e gay att heta gustav! du borde inte heta det mer!
Logga in för att svara.