Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Kite of the year!

• skanepaul

Medlem
    29 december, 2006 vid 17:01

Och att göra Steffo till en seriös sida innebär att klanka på andra?

”Mest skit” om du kommer ihåg? Istället för att komma med konstruktiv kritik eller nått… (med tanke på min film jag lade upp för ett tag sen, som man jobbat hårt med)

Alla här vet att Patrik är en schysst kille som mer än gärna hjälper till m.m. det är bara ni ”häftiga” killar (som jag är sååååå jävla trött på) som håller på
    och bråkar för att ni vet att han föredrar Naish.

• niklas82

Medlem
    29 december, 2006 vid 17:21

Underhållande tråd

• samhansson

Medlem
    29 december, 2006 vid 17:47

@SkånePaul 356478 wrote:

Och att göra Steffo till en seriös sida innebär att klanka på andra?

”Mest skit” om du kommer ihåg? Istället för att komma med konstruktiv kritik eller nått… (med tanke på min film jag lade upp för ett tag sen, som man jobbat hårt med)

Alla här vet att Patrik är en schysst kille som mer än gärna hjälper till m.m. det är bara ni ”häftiga” killar (som jag är sååååå jävla trött på) som håller på
    och bråkar för att ni vet att han föredrar Naish.

Och ja är så jävla trött på er käringar som inte klarar av att höra sanningen eller inte heller klarar av att säga den….

• kasimir

Medlem
    29 december, 2006 vid 18:32

@SamHansson 356489 wrote:

Och ja är så jävla trött på er käringar som inte klarar av att höra sanningen eller inte heller klarar av att säga den….

Äh gå och bada!

• gurra_g

Medlem
    29 december, 2006 vid 19:08

Att ni orkar

• skanepaul

Medlem
    29 december, 2006 vid 20:20

BS! Jag säger vad jag vill och tycker, men jag spyr inte som du gör.

• jonaish

Medlem
    29 december, 2006 vid 20:31

@SkånePaul 356525 wrote:

BS! Jag säger vad jag vill och tycker, men jag spyr inte som du gör.

Hahahaaa…..Snacka om att ta allt som skrivs så jävla seriöst!!

det va väl inget fel på din film ;)….lr va det det, vilken film va det ?

• sourra

Medlem
    30 december, 2006 vid 03:49
    jonaish wrote:
    hahaaa…den här va oxå rolig…känn dig ägd!!

vindsurfing vs. kitesurfing

spring nu hem med dig till vindsurfing konfen;)

Du kanske skulle hålla en internationell stavning på både termerna Hjonaish. På så vis kan du få en rättvis jämförelse.
    Testa Windsurfing vs. kitesurfing (6.3:1) och om du tvunget ska ha svenska termer får du köra Vindsurfing vs. Draksurfing och då landar du på 991:1. Jag är förvisso kitesurfare men rätt ska vara rätt. Lova mig att du ämnar slutföra din skolgång.

• bohm

Medlem
    30 december, 2006 vid 08:55

draksurfing finns det inget som heter! Det är bara korkade tidningsjournalister som tror.
    För du säger väl inte snöboarding (eller snöbrädning för att vara helt korrekt) eller kölvattenboarding (eller kölvattenbrädning)

• jonaish

Medlem
    30 december, 2006 vid 09:20

@sourra 356569 wrote:

Du kanske skulle hålla en internationell stavning på både termerna Hjonaish. På så vis kan du få en rättvis jämförelse.
    Testa Windsurfing vs. kitesurfing (6.3:1) och om du tvunget ska ha svenska termer får du köra Vindsurfing vs. Draksurfing och då landar du på 991:1. Jag är förvisso kitesurfare men rätt ska vara rätt. Lova mig att du ämnar slutföra din skolgång.

Jag vet inte vart du kommer ifrån, men här i Sverige så skriver/säger vi (lr iaf jag gör det) Vindsurfing och Kitesurfing!

Du kanske har missat att det heter Konfen Vindsurfing och Kitesurfing Konfen oxå?

Jag håller med Bohm i vad han skriver oxå!

…och du tycks ha mkt svårt att skriva Jonaish utan ett H i början, skärpning grabben!

Jag lovar inget!

• sourra

Medlem
    30 december, 2006 vid 12:53

@bohm 356574 wrote:

draksurfing finns det inget som heter! Det är bara korkade tidningsjournalister som tror.
    För du säger väl inte snöboarding (eller snöbrädning för att vara helt korrekt) eller kölvattenboarding (eller kölvattenbrädning)

Jag vet att det är lite puckat av mig att göra så men att låta Vindsurfing stå mot Kitesurfing blir inte representativt.

Hjonaish, så länge du för dig som ett Hjon kommer h:et att vara kvar.

• davids

Medlem
    30 december, 2006 vid 13:00

@bohm 356574 wrote:

hahahaha!!! Snöbrädning!! underbart:)

• bohm

Medlem
    30 december, 2006 vid 13:14

@sourra 356613 wrote:

Jag vet att det är lite puckat av mig att göra så men att låta Vindsurfing stå mot Kitesurfing blir inte representativt.

Hjonaish, så länge du för dig som ett Hjon kommer h:et att vara kvar.

det var inte riktat som nån pik åt dej, ville bara konstatera att det draksurfing inte är det svenska ordet för kitesurfing. De enda gångerna man hör talas om draksurfing är i nån lokaltidning eller när nåns mormor pratar om vad deras barnbarn har för hobby…

Med hobby menar jag naturligtvis fritidssysselsättning…. 🙂

• getwet

Medlem
    31 december, 2006 vid 09:51

Hjonarsle, var det du som la in den här kommentaren till mig?

Försöker du segla ifrån en kajtare? lr är du bara ute å simmar igen?….sucker

• jonaish

Medlem
    31 december, 2006 vid 12:15

Hur så?

Sida 7 av 8

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Kite of the year!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.