Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing kite only cabrinha 10-12 köpes

• skanepaul

Medlem
    20 maj, 2005 vid 11:57

Jag menar att kiten i sig förändras ju inte för att man sätter olika bom och linlösningar på den, den förblir ju samma kite, men sen kan den ju påverkas annorlunda beroende på bom och linlängd. Precis som om man skulle sätta stålmannen på brädan, så skulle ju han kunna dra i bommen mycket mer (snabbare) än vad vi skulle kunna göra och på så sätt även snabba upp kiten. Men iofs så kan han redan flyga, så hans hopp skulle bli jättehöga ändå…oavsett vilken bom han skulle använt, så kommer man från Krypton så skiter man nog i o kita.

• zoolander

Medlem
    20 maj, 2005 vid 16:51

fan va gött palle! vi i skaune e fan mer kvicktänkta och smarta är dom i resten av sverige tongue.gif

• skanepaul

Medlem
    20 maj, 2005 vid 22:37

indeed! cool.gif

• surfmc

Medlem
    23 maj, 2005 vid 09:13

Vilket känns bäst ihop 17 & 12 eller 17 & 10?

Hur mycket måste det blåsa för att man ska kunna ge sig ut med en 10:a? Skiljer det sig mycket från en 12:a?

• zoolander

Medlem
    23 maj, 2005 vid 09:54

17-12 tycker jag..
    kanske 9m/s beroende på bräda och vikt så klart

• surfmc

Medlem
    23 maj, 2005 vid 10:01

väger 75 kg
    Hittade en 10:a till bra pris, men jag får väl lugna mig lite.

• zoolander

Medlem
    23 maj, 2005 vid 10:08

mmm 12a tycker jag.. har du bra depower så kan du köra den (nästan) lika länge som en 10a

• patrikol

Medlem
    23 maj, 2005 vid 10:09

Det blir säkert bra du väger ju inte så mycket!

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing kite only cabrinha 10-12 köpes

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.