Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite only köpes. Naish 9 eller 10.

• Kite only köpes. Naish 9 eller 10.

Publicerad av lance på 18 september, 2009 vid 11:55

Tja grabbar.

Letar efter en 9.a eller 10.a som kan passa till min Naish bom från 2008. Behöver alltså enbart Kite och inte resten.

Allt är i princip av intresse men inte större än 10 eller mindre än 9 och priset är givetvis också viktigt. 🙂

Hör av er, jag kan göra snabb affär.

/Lance

lance svarade 15 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • kitemaster

Medlem
    18 september, 2009 vid 12:05

Vi har en Helix 09 10,5kvm, inköpt juli 09, till salu för 8000kr.
    Den kommer finnas på plats under Grande finale imorgon. Ring om du vill klämma på den.

• lance

Medlem
    18 september, 2009 vid 12:54

Hade absolut varit intressant men jag letar efter något för nästan halva priset så att säga… 🙂

• sourra

Medlem
    18 september, 2009 vid 13:19

Bara av nyfikenhet, är det en SLE-bom (Passar Cult, Helix & Charger) eller är det en Shift-bom (Torch, Alliance)?

• lance

Medlem
    18 september, 2009 vid 20:00

Bra fråga Sourra.

Jag har en SLE Bom då å helst en KITE som passar denna.

/Lance

• magnuzon

Medlem
    19 september, 2009 vid 11:06

Tjenare!

Jag har en Helix 9m2 från 2008 som du kan få köpa för 4500:- Kiten är i bra skick, inga lagningar. Bor på Hisingen, så hör av dig om du vill komma och titta på den.

/David 0701-759453

• lance

Medlem
    19 september, 2009 vid 12:44

Tja Magnuzon !! Jag ringer dig senare, kolla PM-svar.

/Lance

• lance

Medlem
    22 september, 2009 vid 06:40

Kite inköpt. Tack för alla erbjudanden.

/Lance

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite only köpes. Naish 9 eller 10.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.