-
Kite på Gotland
Hej. Jag vill komma i kontakt med nån kitare på Gotland som jag kan haka på och som ev. kan ge mig några nybörjarlektioner . Jag har egna prylar. joa.lindkvist@euromail.se 🙂
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kite på Gotland
Hej. Jag vill komma i kontakt med nån kitare på Gotland som jag kan haka på och som ev. kan ge mig några nybörjarlektioner . Jag har egna prylar. joa.lindkvist@euromail.se 🙂
Tja, vet du om man kan hyra kite någonstans på Gotland? Tofta eller liknande? Kanske någon uthyrare i Visby?
skön sommar
/Sara
Tja, Beli Marin kommer att ha kurser på Gotland. De kommer också hyra och sälja kites på Gotland. De hyr och säljer även kites i Stockholm. Kontakta dem på 08-755 49 05 eller http://www.beli.se. De finns norr om Stockholm, i Danderyd.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kite på Gotland
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.