Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › kite påeurosport
-
kite påeurosport
Publicerad av wind_freak på 20 december, 2003 vid 22:46nu nu nu
patrikol svarade 21 år, 3 månader sedan 8 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Tack Tack Tack Kul att se Christian! Men dom hade döpt honom till Mark Shin! Bara att ta åt sig komplimangen Chrille du kiteade väl så att dom troddet att det var Mark ett gott betyg!
Otroligt att den svenske speakern inte visste vem Christian var! Vet han vad kite är för något över huvud taget?
-
tjena,
chrille d. var med några sekunder men då hette han
Mark Shinnenligt eurosport YOZ
men tydligen hann Patrikol skriva det före mig… -
ja man kan gärna tro att han har datorn i R¤¤en hela tiden??? för snabbare än vår kära patrikol kan man nog inte bli…. inte på steffo iallafall….
ps. det är niklas som skriver på eriks steffo login pga att jag är onykter och inte orkar logga in på mitt eget skit namn. ds.peajse
-
Svar till:
Otroligt att den svenske speakern inte visste vem Christian var! Vet han vad kite är för något över huvud taget?
[/ QUOTE ]
Med risk för att nån blir sur men x-treme kommentatorerna på Eurosport suger fett. Känns som det alltid e samma kille oavsett vad det är för gren som sitter och rabblar nåt dåligt manus och svänger sig med ”coola” uttryck, expressions…
-
En kompis till mig skrev och klagade på Eurosport, dess utbud och deras kommentatorer. Det slutade med att han eventuellt skall vara experkommentator för fäktningssändningarna vid nästa OS.
-
Tror att Rambo hade blivit en fet rolig expert kommentator! Vilka garv!
Logga in för att svara.