Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kite polare i Götet
-
Kite polare i Götet
Publicerad av anonym-anvandare på 21 juli, 2002 vid 19:57Tjena..
Har precis kommit igång ordentligt med kitening efter 17 år av stehård windsurf.
Nu söker jag någon/några grabbs i Gbg som vill hänga på när det blåser. Har en bra kitebil iform av fet jeep.
Var är bäst opch kita i gbg?
vi synes/ Magnus 0709-511450
anonym-anvandare svarade 22 år, 8 månader sedan 3 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Är själv i samma situation (förutom 17 år av stenhård windsurf). Sitter här med ett språjlans kite-kit som jag försöker bemästra.
Lördag – måndag brukar jag hålla till vid Stenungsund, men det är inget som hindrar att man även skulle ägna helgen i Götet. Börjar bli lite trist att köra själv.
Askimsviken är troligen närmast, men fullt av badare vid fint väder. Åsa har jag hört skall vara bra./Johannes 070 – 339 56 20
-
Schysst… Jag hör av mig nästa gång jag ska ut och kajta!
Ha det! //MAgnus
-
Tjena!Har kiteat i drygt ett år.Seglar oftast i stigfjorden(mellan Tjörn o Orust)mestadels själv.Hör av dig nästa gång du skall ut.
Mårten 0707205600 -
Fyra stenhårda dar i rad nere i Rågelund (strax utanför Åsa)! ´Funkar i SV-NV, minst.
/Peps – http://www.toeside.nu
-
Tja, jag är på att hänga med i Göteborgsområdet, Åsa är bland de bästa spotsen enligt många, har dock bara varit där en gång.
Har du ICQ? -
Sorry.. Ingen ICQ men har självklart mail:
magnus.ericsson@iqsolutions.se
Ska i väg och kajta nedåt i Lomma i morgon och på fredag..
Kanske någon är sugen att kajta på lördag?? Får se om det blir någe vind..
Det vore kul om fler kunde lämna telenr här så kanske alla kan dra ut någon dag??
//Magnus
-
Laxfitta är faktiskt fittan på en lax. Eftersom det är en så begänsad del av laxen kostar den 10.000 kr per kilo. Martin Adiels är den enda i hela Göteborg som dopar sig med laxfittor. (ger större biceps)..
Har pulvret kommit??
-
Mårten!!
F*n finns det en till som brukar kita i stigfjorden. Är själv en Sthlms kitare sen 1 år tillbaka med sommarställe på Tjörn, Mjörn. Precis vid björnholmarna. Har kitat i stigfjorden både förra året och i år.
I vilket fall som helst. Var brukar du surfa i stigfjorden. är du där på sommrarna??
/Freddan
-
Tjena Freddan.
Jag håller till i Sjögårdsvik i vsv- nv.Bra att starta och landa själv men inget utrymme för misstag.
Bor året runt där.
Hör av dig.0707205600
Mårten
Logga in för att svara.