Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kite runt Götet onsdag? Hönö, Draget, Torkelstorp?
-
Kite runt Götet onsdag? Hönö, Draget, Torkelstorp?
metallifredd svarade 20 år, 11 månader sedan 12 Medlemmar · 43 Svar
-
Har du besiktigat den än, Johan? Jag är väl på i veckan om jag kommer loss från jobbet. Kommer nog ha fullt i bilen i ofs.
-
Den är full av sand och havre sedan DK i helgen men fick inte en anmärkning av besiktningsfarbror’n. Vart sticker ni imorgon?
/Johan
-
Anonym
Gäst4 maj, 2004 vid 17:06Johan: Har du trimmat jeepen något då?… Vi borde ta en helg och montera in lite lustgas och lite turbosar och sånt så man kan ta sig ner till halmstad snabbare nästa gång 🙂
En kompis till mig har en vältrimmad Audi RS4.. Holy cowboy vad den går 🙂
-
i sydostlig vind lär nog öckerö/hönö vara ett av det bättre alternativen.(runt Göteborg) om man nu inte är ute efter byig vind. finns en vik på hönö som heter jungfruviken och ett ställe på öckerö som heter bagglebo för ost eller sydost, kommer själv lätt att surfa där i morgon.
mvh. Jimmy. -
skulle du kunna ge dig på en vägbeskrivning för en i göteborg som aldrig varit på öckerö jimmy? är det sandstrand el sten?
bra riggningsmöjligheter?
när kommer du att köra ?/Fredrik
-
kör mot torsland följ skyltarna mot Öckerö, vid färgeläget Lilla varholmen ta färgan över till Hönö, tar ca 10 min. när man kört av färgan kommer man till en rondell. för att köra i bagglebo (Öckerö) sväng höger.från rondellen ca. 2-3 km. (riggyta stor gräsplan)
För att köra på Hönö/jungfruviken, vilket jag föredrar sväng vänster i rondellen kör ca 2km sväng av mot fotö(gissningsvis ca 500m) innan bron till Fotö,parkera efter kanten därifrån en liten promenad åt vänster från vägen sett. kommer fram till en långgrund vik.
ring gärna om ni är på G. 031-969887 / 0733728203 mvh.Jimmy -
Svar till:
i sydostlig vind lär nog öckerö/hönö vara ett av det bättre alternativen.(runt Göteborg) om man nu inte är ute efter byig vind. finns en vik på hönö som heter jungfruviken och ett ställe på öckerö som heter bagglebo för ost eller sydost, kommer själv lätt att surfa där i morgon.
mvh. Jimmy.[/ QUOTE ]
jaha nu passar det sig inte att åka med mig till varberg då kan du vänta länge efter din pumpdu måste stanna på ön?
-
Svar till:
Johan: Har du trimmat jeepen något då?… Vi borde ta en helg och montera in lite lustgas och lite turbosar och sånt så man kan ta sig ner till halmstad snabbare nästa gång 🙂
En kompis till mig har en vältrimmad Audi RS4.. Holy cowboy vad den går 🙂
[/ QUOTE ]
Tjena Honken!
Om jag inte minns fel så hade vi lite lustig gas väl framme i Halmstad
. Ses vi i Draget i em? Jag sticker från Sisjön 16:30. Finns nog några platser kvar i bilen om någon är intresserad?
/Johan, 0705-680713
-
Hänger gärna på ut i eftermiddag.
Mina prylar är trasiga men jag
har bil och tänkte fotografera lite.
// Anders 0739296668 -
Tjenare,
var kör ni nu då? Kommer två qrasy skåningar, kör från centrum efter tre…
/Nelson
Stucked In The Rike
-
tjena.
inget bestämt än för min del men jag
vill gärna ut efter lunch.
draget ser bra ut och hönö lockar oxå.
verkar bli en del folk i draget i eftermiddag/kväll.
postar här om nåt blir bestämt.
/metallifredd (fredrik)
Logga in för att svara.