Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite runt Götet onsdag? Hönö, Draget, Torkelstorp?

• graf

Medlem
    5 maj, 2004 vid 11:04

Vind rapport från Hönö idag kl 1300. ca 4-5 m/sek. DMI har blivit uselt! Det lär knappast bli något surf att tala om idag (onsdag) Lycka till! mvh Jimmy. (Det är inte min mening att låta pessemistisk)

• Anonym

Gäst
    5 maj, 2004 vid 11:07

Fred: Jag har kompisar.. det är bara det att ingen annan kanske kan se dem.

Johan: Jag hakar gärna på om jag kommer loss från jobbet (vårat dataspel skall visas på E3-mässan som börjar till helgen så jag har drak-mycket att göra)

Ringer dig lite senare isåfall 🙂

// henk

• anonym-anvandare

Medlem
    5 maj, 2004 vid 11:13

Hej
    kan du visa länken till Hönös vindmätare
    /Christofer

• graf

Medlem
    5 maj, 2004 vid 12:26

saken är den att jag bor aldeles vid vattnet, så jag ser liksom hur mycket det blåser för tillfälet.
    Någon vind mätare som är tillförlitlig här ifrån känner jag inte till. finns någon från grötö på Reabs hemsida, som inte brukar stämma specielt bra. mvh Jimmy

• graf

Medlem
    5 maj, 2004 vid 12:37

För övrigt fick jag ett chysst surf på Hönö igår mellan fyra och halv sex. skulle vara intresant att höra hur det var på fastlandet igår, om någon var ute vid denna tiden, kring Göteborgsområdet. avs Jimmy

• _bodhi_

Medlem
    5 maj, 2004 vid 12:48

Onsala nere i 4. Blir hockey idag i stället…

• andi_j

Medlem
    5 maj, 2004 vid 12:57

Repa mod gubbar!!!! imorron ska det åkas!!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    5 maj, 2004 vid 13:39

kom just från draget.
    För jävligt.
    /metallifredd

• roland

Medlem
    5 maj, 2004 vid 14:19

I morgon TIDIGT non?

• anonym-anvandare

Medlem
    5 maj, 2004 vid 14:34

Tjena jimmy
    Körde igår i Onsala (måsen) började halv 5 och fick nog köra en halvtimme innan vinden dog
    /Christofer

• roland

Medlem
    5 maj, 2004 vid 14:39

Svar till:

Tjena jimmy
    Körde igår i Onsala (måsen) började halv 5 och fick nog köra en halvtimme innan vinden dog
    /Christofer

[/ QUOTE ]
    Vart exat var du?

• graf

Medlem
    5 maj, 2004 vid 15:25

vid Jungfruviken på Hönö!

• metallifredd

Medlem
    5 maj, 2004 vid 21:56

ha ha inte konstigt att man brukar tycka att det är byigt när det blåser ost.
    kolla speciellt eftermiddagen och kvällen…förmodar att det åskade oxå

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite runt Götet onsdag? Hönö, Draget, Torkelstorp?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.