Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kite sugen till max!
-
Kite sugen till max!
Publicerad av zo0 på 13 mars, 2007 vid 21:12Nu var det riktigt längesen jag kitade .. så jag sitter o kollar un-hooked o massa cabrinha reklam, flexifoil reklam och massa småklipp varje dag!.. men igentligen hur kallt är det att åka ut o kita i här i åsa, appelviken trakterna såhär års? farsan sejer att jag inte hade klarat mej med min våtdräckt.. är det sant eller? :P.. för hade gärna viljat få lite uppvärming innan Tarifa resan
simoneburgess svarade 18 år, 1 månad sedan 10 Medlemmar · 19 Svar -
19 Svar
-
@zo0 369920 wrote:
Nu var det riktigt längesen jag kitade .. så jag sitter o kollar un-hooked o massa cabrinha reklam, flexifoil reklam och massa småklipp varje dag!.. men igentligen hur kallt är det att åka ut o kita i här i åsa, appelviken trakterna såhär års? farsan sejer att jag inte hade klarat mej med min våtdräckt.. är det sant eller? :P.. för hade gärna viljat få lite uppvärming innan Tarifa resan
Med en 6/4a är det inga problem å kita några timmar men får du en sköljning är inte skönt. Vantar, luva och nåt på fötterna måste man med ha. Gärna tejp runt skoskaftet så det inte sköljer in där heller.
nic
-
mynningen kommer med den stora leveransen även denna helg, iLLbe there tillsammand med mina Sliriga kolleger
-
@nic 369922 wrote:
Med en 6/4a är det inga problem å kita några timmar men får du en sköljning är inte skönt. Vantar, luva och nåt på fötterna måste man med ha. Gärna tejp runt skoskaftet så det inte sköljer in där heller.
nic
Jag körde med min Rip Curl 4/3 i fredags och var galet varm hela tiden. Hoppade tejpen men huvan och vantarna var på. Dä ä bar å åk.
-
Nu är inte jag den som är den men: ”Kite sugen till max”… hmmm. Skön särstavning 🙂
-
Ska man ge sig på att rättstava det där inlägget så hittar man mer än så. Men det kanske är en kite som är sugen till max. Eller? :santa:
-
@SimonEBurgess 370075 wrote:
Nu är inte jag den som är den men: ”Kite sugen till max”… hmmm. Skön särstavning 🙂
Särskrivning heter det väl ändå! Hehehe…
-
haha jag e 16 bast.. fuerte hade inte vart fel men låna mej pengarna till resan o jag hänger med :P.. och särskrivning lr inte fortfarande jävligt sugen på att komma ut o köra.. men okej KITESUGEN TILL MAX.. ska dt va
-
@Fesen 370079 wrote:
Särskrivning heter det väl ändå! Hehehe…
Ha! Där får man! Heehehehe, Det förtjänade jag.
Sorry Zoo, var bara tvungen. Såg så kul ut när kiten var så hårt sugen
-
@SimonEBurgess 370337 wrote:
Ha! Där får man! Heehehehe, Det förtjänade jag.
Kunde inte låta bli 😉 *fjollfnitter*
Logga in för att svara.