Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite svårt att lära sig?

• anonym-anvandare

Medlem
    28 april, 2004 vid 20:03

Ja! Isla mujeres är en av de bästa ställena där tyckte jag! Sovande hajarnas grotta klart sevärt!Vad tyckte du va det bästa där? Mvh Bengt

• gugge

Medlem
    29 april, 2004 vid 07:23

Jag har dykt dos ochos (ögonen), två jag inte kommer ihåg namnen på och den senaste jag dök på hette Angelita (alltså grottor).

Angelita var helt för mycket, ett stort hål som på 25 m djup hade ett 2 m lager av svavel och under det saltvatten der till 60m. Löv och grenar hade fallit ner i hålet och byggde upp ett 28 m högt berg som stack upp igenom svavel lagret. Så helgrymt.

Sen har jag väl dykt hela Cozumel också. Men nu för tiden är det alldeles för turistigt och dykare överallt på Cozumel så charmen har lagt sig med att dyka där.

/H

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite svårt att lära sig?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.