Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite:are i Lidköping (med omnejd)???

• Kite:are i Lidköping (med omnejd)???

Publicerad av anonym-anvandare på 24 april, 2005 vid 08:01

Undrar om det finns många som leker med drakar när det blåser lite och utnyttjar dom spots som finns runt Lidköping?
    Skulle vara kul att veta om det fins likasinnade.

/Johan

anonym-anvandare svarade 20 år sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • junior

Medlem
    24 april, 2005 vid 09:48

Jag finns smile.gif

MSN: festis_jr@hotmail.com

• boardtalk

Medlem
    24 april, 2005 vid 18:49

Tjena ! förra sommaren var vi 15 kitesurfare samtidigt på Svalnäs en kanon dag där vi fick samsas med badare, så du kommer inte att vara ensam.
    Vi har kitesurfat där sedan 99

• anonym-anvandare

Medlem
    29 april, 2005 vid 14:35

Johan: Jag rekommenderar dig att ga in pa http://www.lidkopingsurf.com och ta en titt.. det finns fler likasinnade an vad du tror.. annars kan du maila mig: erik@lidkopingsurf.com

// Erik

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite:are i Lidköping (med omnejd)???

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.