Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Session › Kiteare runt om värnamo eller på vägen mot västkusten där ute?
-
Kiteare runt om värnamo eller på vägen mot västkusten där ute?
toby replied 16 years, 4 months ago 8 Members · 18 Replies
-
Guest19 juli, 2008 at 06:19V31 blir det västkusten vid vind, det finns alltid plats…om det inte är sol samtidigt, då åker hela familjen med..
-
tjena!!
jag är jävligt grön på kitesurfing men vill gärna komma ut så mycket som möjligt så man lär sig någon gång. Bor i Jönköping och Nässjö. Har bil. Så jag blir gärna din Kitebuddy. Hör av dig på 070-4071875.
Mvh Jimmy Dahlström
-
@dejjan72 472888 wrote:
Hej där
Jag försöker få ihop ett gäng från borås med omnejd som kan åka ihop till spots på västkusten (ev lösa samåkning och så att man slipper dra ut ensam)
Det är bara att hojta till så är iaf jag förmodligen på väg västerut om vindarna bär :D. Försöker även få igång en facebook group så man snabbt kan gå in och ropa när man ska iväg och förhoppningsvis kunna få med sig några andra.
AndersKitatade Åsunden, Ulricehamn igår, hade en otroligt bra session. Riggade vid stranden på Prångens Camping 🙂 så nu e de bevisat sw funkar, kan vara bra att veta nu när kvällarna blir kortare
Log in to reply.