Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Kitearna tar död på sig själva…
-
Kitearna tar död på sig själva…
Publicerad av anders_hoffman på 29 december, 2006 vid 17:26http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=46504
Snart har dom utplånat varandra och vi har stränderna för oss själva..
jonaish svarade 18 år sedan 10 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Kul läsning, verkligen sandlåda men vad hade man väntat sig. Sedan vem orkar bryr sig om hur en liten tygbit 20m upp ser ut. Eller är det därför kitare kör som dom gör ibland. Dom kollar inte vart dom åker…
-
Hahaha… helt rätt!
-de e knappt man vågar säga något….:crazy:så jag har ingen kommentar;) -
Vad skönt det är att vara windsurfare, och framförallt att vi slipper jonaish här på vårat forum……
-
@joth 356487 wrote:
Kul läsning, verkligen sandlåda men vad hade man väntat sig. Sedan vem orkar bryr sig om hur en liten tygbit 20m upp ser ut. Eller är det därför kitare kör som dom gör ibland. Dom kollar inte vart dom åker…
Oj vad det blev länkat hit o dit, intressant!
Kan du inte förklara ditt resonemang Joth, tappade bort mig halvvägs. “…därför kitare kör som dom gör ibland”. För att det är sandlåda eller för att tygbiten hänger 20m upp?
//alex
-
Sandlådan refererade jag till detta http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=46504
Och det andra för att ni åkte o tittade på varandras kitar hela tiden så ni såg inte vart ni åkte… Manar att hur den ser ut kan väl kvitta…
Antar att du hajjade det…
-
Hur gammal e den där jonaish egentligen… De inlägg jag har läst som han/den/det har skrivit verkar mest vara rappakalja. Inget vettigt någon gång.
-
@SWE 496 356565 wrote:
Hur gammal e den där jonaish egentligen… De inlägg jag har läst som han/den/det har skrivit verkar mest vara rappakalja. Inget vettigt någon gång.
Jonaish är född i slutet av september 1989 och hans resonemang får ofta se sig slagna av folk som är födda 16 år senare. För övrigt är det intressantare att kolla på om det är kitesmurfare som tar kål på varandra eller om det är skåningar/semidanskar som gör det.
-
Extra skönt att ha jonaish på blockeralistan då han ju har en tendens att dyka upp som gubben i lådan ibland.
-
Har ni akdrig kört “dunkgömme” i skolan när ni va små? En räknar, dom andra gömmer sig, sen ska den som räknar hitta dom andra och den som blir dunkad först får börja räkna tror jag.
Ironi va alla så duktiga att använda i sina inlägg när jag va nya här..varför är det inte så nu? Det har ju gått snart 1-2år sen jag va här sist, ni kanske har blivit så sura över att kitesurfing är på väg att ta över?
Nämn inte mitt namn om ni inte vill ha mig här på “er konf” !!
..och från början är jag 08’a, du kanske inte har sett den här bilden?!?
Test SR2 som alla kollar!
-
Diskussionen ‘Kitearna tar död på sig själva…’ är stängd för nya svar.