Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kitebeach 3/8 kl.15.30?
-
Ser ju göttans ut.
Kitebeatchen var inte så pjåkig heller.
Blev ett par timmar för mig iaf och Bengt fick ett par repor oxå 🙂 -
@eagletech19 402653 wrote:
Tjenare
Det blev en go downwind från Viken till Helsingborg i dag istället för kitebeach:wink:
Lite bilder från dagen på http://www.kiteaddicts.net
Ha en go kväll
//Rha ha Goa bilder
-
@zeke 402674 wrote:
ha ha Goa bilder
Jepp 🙂
Mycket trevlig downwind
/RDu har fortfarande nycklarna hahahaha
-
@Nilsson 402710 wrote:
Håller med, men det var tomt på Kitebeach!
Kommer snart dit igen,men dagar med så gott väder och fin vind får inte missas.
Tyvärr dog vinden lite men ökade på slutet igen så det blev rätt nice ändå.
/R -
Saknade dig när jag tappade brädan, du har ju räddat den ett antal gånger!
Annars håller jag helt med, men jag har ju min simskola varje dag, det är baddaren som gäller nu, nästa vecka är det sköldpaddan!Mvh Bengt.N -
@djevulen 402433 wrote:
jag skulle gärna åxå komma men jag å henke måste tyvär åka till paros i stället,,,vilken jäkla otur
Osis. Du får se till att lämna en vettig rapport från Pounda. Jag har fått örtio olika bud vad som gäller beträffande pris för equipment storage på kitecentret.
-
@Nilsson 402716 wrote:
Saknade dig när jag tappade brädan, du har ju räddat den ett antal gånger!
Annars håller jag helt med, men jag har ju min simskola varje dag, det är baddaren som gäller nu, nästa vecka är det sköldpaddan!Mvh Bengt.N😀
Hoppas du hittar brädan igen ,jag drar ner och tar en titt nu om den kommit in vid Fortuna.
Mvh Roger -
@eagletech19 402762 wrote:
😀
Hoppas du hittar brädan igen ,jag drar ner och tar en titt nu om den kommit in vid Fortuna.
Mvh RogerTack! Hoppas du har mer tur, bättre syn har du.Jag och Maja var precis nere och letade, med kikare, men såg den ej! Hoppas någon vindsurfare sett den och lagt den på vindsurfing klubben// Mvh Bengt.N
Logga in för att svara.