Senaste nytt Forums Kitesurfing Session kitebeach hbg

• sonkie

Medlem
    21 augusti, 2010 vid 10:01

Hej Tobbe,
    Jag funderar på JP eller Habo i em, men just nu ser det rätt kass ut med vind så jag avvaktar. Vi kan höras på sms ju.
    /sara

• tobbekite

Medlem
    21 augusti, 2010 vid 12:14

prognosen har skrivits ner så jag struntar i det idag 🙁
    vindmätarna visar inga glädjesiffror heller

• viktor-gbg

Medlem
    23 augusti, 2010 vid 11:31

Tja, mitt namn är Viktor och jag har just flyttat till Helsingborg. Va gäller för spotsen här nere , vilka spots , vilka windmätar sidor osv. Jag ser att de ska blåsa på som fn imorgon, vart kitear ni ??
    PS Jag bor i Mariastaden,

• hbgkitare

Medlem
    23 augusti, 2010 vid 11:41

http://spotguide.kicks-ass.net/

Vet inte var folk kommer att kita imorgon men säkert är där folk på Kitebeach/Fortuna. Själv så kitar jag efter jobbet antingen Viken eller Margreteberg!

• viktor-gbg

Medlem
    23 augusti, 2010 vid 15:48

Är det byigt på Sydväst me tanke på danmark? är de byigare söder eller norrut om man jämför tex margreteberg och fortuna ? Och vilket ställe är att föredra mellan Viken margreteberg , plattvatten? långgrunt? känner att ja kommer me massa frågor hoppas de inte blir för påfrestande att svara 🙂

• hbgkitare

Medlem
    24 augusti, 2010 vid 07:38

Nej, det är inte byigare vid SV vid Fortuna/Kitebeach men kan bli lite choppigt.
    Tror nog att jag också kör på Fortuna/Kitebeach idag vid 17.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA