Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kitebilder från Brasilien
-
Kitebilder från Brasilien
Publicerad av ermix på 23 juni, 2005 vid 07:36Lite sköna bilder från trippen till Brasilien i höst 2004 :-]! Äntligen fått upp lite på nätet….
larssa svarade 19 år, 8 månader sedan 10 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
Dags att uppdatera och köpa lite nyare kamerautrustning kanske?
http://www.blocket.se/view/5010450.htm?caller=sml_s&l=0&c=1&city=0Det är ju synd att så fina miljöer och hopp skall kopromissas med sur färgåtergivning och skärpa menar jag.
-
Svar till:
sunkigt
[/ QUOTE ]
Sunkigt!?!? Förstår ej varför du postar småkommentarer överallt som inte har någon mening….
Japp ny kamera är införskaffad =)! Har dragit ner på kvalitén på bilderna dock…. Men nästa gång blir det bättre
Sedan är många bilder där tagna ur filmen som kommer snart… Sitter och redigerar timvis med material =P
-
Svar till:
Svar till:
sunkigt
[/ QUOTE ]
Sunkigt!?!? Förstår ej varför du postar småkommentarer överallt som inte har någon mening….
Japp ny kamera är införskaffad =)! Har dragit ner på kvalitén på bilderna dock…. Men nästa gång blir det bättre
Sedan är många bilder där tagna ur filmen som kommer snart… Sitter och redigerar timvis med material =P
[/ QUOTE ]
men va fan man får väl va lite ironisk för fan!!”%#!!”!@£$
-
Svar till:
[/ QUOTE ]
Välkommen till steffo…
Fina miljöer och åkat ser fint ut =) -
Svar till:
den va fan inget o hurra för
[/ QUOTE ]
hepp, rambo-klon…
-
Hihi, jo det var riktigt bra där nere…. Blåste i princip varje dag jag var där… =)!
-
Svar till:
hepp
bara jag som tyckte det såg trevligt ut då[/ QUOTE ]
Tur att inte alla gav mig en spark
-
Ser riktigt fint ut… när jag var iväg var det bara vind 2 av 7 dagar
så du hade det gött,
Logga in för att svara.