Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › kiteboarding.se
-
kiteboarding.se
Publicerad av rambo_johnson på 1 oktober, 2003 vid 23:35fetaste rövhåls siten på http://www.kiteboarding.se
rambo_johnson svarade 21 år, 7 månader sedan 13 Medlemmar · 33 Svar -
33 Svar
-
gött, seriöst till 100%. såg förresten att du fått ett av fotona publicerat i kiteworld eller vilken tidning det nu var.
-
Ha ha, fan inte bra för dig att inte ha några kites.. du har ju gått och blivit helt seriös, meka hemsida och allt
-
snygg sidan, riktigt fina Kite bilder…….men jag måste säga att du påminner ganska mycket om Sylvester Stalone?!?!?!
-
är alla bilder från cabarete? ser ut att vara ganska stora vågor…? ofta?
-
YO! rambo.. e det ok för dig om jag också e litta in löööve i tuva, eftersom att jag vet att du redan e det.. hehehe
-
Synd att wwww.kiteboarding.se ska ha ett så barnsligt och oseriöst innehåll. Kan tänka mig att journalister, politiker och andra skulle kunna hamna där när de söker information om vår sport.
Förbud diskuterades en del i media i somras och vi skulle verkligen behöva en seriös förening för hela Sverige som kunde föra vår talan. I Stockholm finns, tack vare några sansade personer, en bra klubb och forum.
För övrigt tycker jag att det är synd att Steffo nu alltmer tas över av ungdommar som fortfarande tycker att ord som ”rövhål” är spännande. Vad har hänt?
/Daniel
-
kan inte du göra en bättre dådå? och en som kommer överst när man söker på av eller yahoo.. det hade ju varit supernice.. kanske ett litet forum där man måste uppge namn, tele och adress för att få skriva.. om du hade tagit kontakt med media så kan dom publicera feta foton som du har tagit..
eller?
lev som du lär! -
jag tror iofs inte det är tänkt att det ska stå så på hemsidan i framtiden så du kan nog ta det lugnt.
-
BTW så kommer snart kiteboard.se upp.. den blir seriös som gammla kitesurferclub..
//Jake
http://www.kitepower.se
Team Rööhööl -
Visst har det blivit både lägre nivå och sämre inlägg här på steffo det instämmer jag i. Jag är en av de skyldiga och kan inte säga att jag direkt lider av dåligt samvete för det. Men jag lägger ned min röst och blir mer lågmäld.. kanske…beror om nån bjuder på inlägg som man bara måste ge ett fånigt svar på, det händer ju tyvärr. Roligast av allt är att de så kallade ungdomarna som drar ned nivån på steffo är liten aning äldre än folk tror… Så nu är det nog dags att dra till nån supersupersecret spot….. bara för Team R…
-
men man ska ju inte hålla på och gnälla över att det är barnsligt om man inta kan komma upp med något bättre själv?! eller? och jag e nog inte så jalla mogen med tanke på mina pubertala könshårsinlägg!
-
ja.. och det blir fanimej siikret spöööt i helgen för tiim R. bara för oss… oooh va mysigt det ska bli!
-
Ush den dan jag växer upp o blir ”mogen” o tråkig bränner jag rätt ut i havet med min kite o kommer aldrig in igen… våga ta vara på din ungdom den kommer aldrig åter..
//Jake
http://www.kitepower.se
Team Rööhööl
Logga in för att svara.