Senaste nytt Forums Övriga Stulet & Kvarglömt Kitebräda på drift i öresund!! Hittelön erhålls om upphittad!!

• Kitebräda på drift i öresund!! Hittelön erhålls om upphittad!!

Publicerad av cryodan på 29 september, 2007 vid 14:57

Hej

Lördagen den 29/9 förlorade jag min kitebräda ca 400m utanför Lundåkras kitestrand i Landskrona.

Brädan är en “Cabrina Prodigy” årsmodel 05 (158cm) med röda mönster på ovansidan.

Tillfället då jag förlorade brädan låg den med fotstropparna uppåt (ovan vatten)

Det blåste ca 7-9ms, ostlig vindriktning.

Om du som läser detta har hittad eller känner någon som kan veta var den är, är du mer än välkommen att höra av dig till mig.

Hittelön erhålls på 500kr för upphittad bräda.

Mvh
    Dan Nilsson
    0733-687702
    dan.nil@bredband.net

cryodan svarade 17 år, 4 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Stulet & Kvarglömt Kitebräda på drift i öresund!! Hittelön erhålls om upphittad!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.