Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Session › kitebuddies i Lund sökes
-
kitebuddies i Lund sökes
Posted by grrravmaskinisten on 24 oktober, 2007 at 17:15Jaha inflyttad student och kajtare söker små vänner att kajta med. Mejla mej.
ps. säsongen slutar aldrig.
/Maria
tim-eriksson replied 17 years, 1 month ago 4 Members · 4 Replies -
4 Replies
-
grrrävmaskinisten;424314 wrote:Jaha inflyttad student och kajtare söker små vänner att kajta med. Mejla mej.
ps. säsongen slutar aldrig.
/Maria
Hi Maria,
I am dutch girl and just moved to sweden, helsingborg. I am looking for somebody to kite with as well. Although a little cold now, I am crazy and still want to kite!! If you are interested, please let me know and we can go together!!
Margreet
-
Tycker det är överflöd av Habo Ljung kite’are här på forumet 🙂 Tror inte det är så stort bekymmer att hitta kite kompisar i lund..
Här i Linköping är man desto ensammare… Vi är väll totalt 2 st på hela LiTh som Vindusurfar om jag inte missat någon.
-
Tim. Knalla in på Uteliv (butiken) och snacka me Oskar.. Han känner en del kitare, jag är rätt säker på att han hjälper dig med fler kontakter som kanske är bra 🙂
-
Milkman;430472 wrote:Tim. Knalla in på Uteliv (butiken) och snacka me Oskar.. Han känner en del kitare, jag är rätt säker på att han hjälper dig med fler kontakter som kanske är bra 🙂
Stog och snackade skit med honom igår 🙂 Trevlig kille!
Tyvär så är jag ju inte kiteare utan vindsurfar, å så är jag student. Så pengar/tid räcker tyvär inte till annat än att dra ut på Roxen då det blåser 🙂 Men roxen är bra så det är skoj!
Fick en kopia av tidningen vertikal som jag ligger och läser nu, 😉
Log in to reply.