Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kiteförbud i Varberg

• falle

Medlem
    11 mars, 2008 vid 16:14

Äntligen är det coolt att kitesurfa!!! Lite olagligt!!! Tog lite tid!

• falle

Medlem
    11 mars, 2008 vid 16:19

@debkåusf 451102 wrote:

En taktik kunde ju vara att alla kiteare i hela Sverige ringer Hans Lillhage och berättar om planerade resor till varberg som måste ställas in pga förbudet samt spy lite galla över honom!

Frestande… men det är nog inte rätt väg att gå.

• yann

Medlem
    11 mars, 2008 vid 16:22

@hildingdude 451110 wrote:

http://privatpersoner.eniro.se/query?what=wp&search_word=Hans+Lillhage&geo_area= där är namn och nummer

Don’t kill the messenger. Han sitter ju inte i styrgruppen om jag fattat det rätt.

• pihlblad

Medlem
    11 mars, 2008 vid 17:12

Skiter man ju! säger som Gonzo vill dom ha bort mig så för dom fan komma ut och hämta mig!Kan tror att detta är några gammal sura gobbar eller kärringar som komit på detta har väl inget bättre för sig en att komma på såna här påhitt! dom fattar nog inte hur stor sporten är!

• pihlblad

Medlem
    11 mars, 2008 vid 17:13

Vem sitter i styrgruppen?

• pihlblad

Medlem
    11 mars, 2008 vid 17:14

Vem sitter i stygruppen?

• pihlblad

Medlem
    11 mars, 2008 vid 17:21

Tycker att dom som håller i Kursen har ju rätt mycket att säga till om vad som är rätt och fel att inte köra bland massa folk om man är nybörjare och inte har koll, kör i Galtabäck eller Björkäng eller nått tills man har lärt sig att köra och ha koll på grejorn! och ha inte kurser bland massa folk!

• skotten

Medlem
    11 mars, 2008 vid 17:29

Looks like you guys are going to need a Skotte up there to run around play hitler and keep people informed so we dont get in any more trouble.

• pihlblad

Medlem
    11 mars, 2008 vid 17:30

Låter som en bra ide skotten ! du får komma upp och slå näven i bordet!

• debkausf

Medlem
    11 mars, 2008 vid 17:36

Jag kommer köra ändå!

• pihlblad

Medlem
    11 mars, 2008 vid 17:46

Fy fan vilket liv det kommer att bli, sjukt många arga surfare hi hi!

• blackadder

Medlem
    11 mars, 2008 vid 18:03

Vi får la dra igång en förening å ge dom lite skit. Å andra sidan är väl chansen att få kommunbidrag bajsliten nu då!

• pihlblad

Medlem
    11 mars, 2008 vid 18:41

japp det kan vi nog glömma men det skiter man ju i !

• sioman

Medlem
    11 mars, 2008 vid 20:41

Så jävla sämst, inte för att jag kitear men ändå LÅGT….

• magnus-d

Medlem
    11 mars, 2008 vid 21:58

En mindre styrgrupp inom komunen?! Jag tycker det verkar lite konstigt kan en mindre styrgrupp ta ett så snabbt beslut som gäller en kan jag tänka mig ganska stor fråga? Det gäller ju inte bara kitare utan även en hel del turister som man säger tack och hej då till.

Och vad är underlaget? En massa badare utan öron eller tycker man att det bara ser farligt ut?

Falle, du som verkar känna Hans Lillhage, kan man inte få lite mer info, det står inget på Varbergs kommuns hemsida, eller turistbyråns.

/MD

Sida 2 av 7

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kiteförbud i Varberg

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.