Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kiteförening i Varberg

• haze

Medlem
    12 mars, 2008 vid 06:38

Om jag inte har helt fel så håller Ants Neo att starta Svenska brädsports förbundet. Där borde väl även vi platsa in i eller?

Yann och Mat har ni hört nåt mer om det? Jag har bara sett det på SSA hemsida.

• edorf

Medlem
    12 mars, 2008 vid 07:18

hur många gånger har det inte varit snack om att vi ska starta förbund osv. Men seriöst det finns ingen här som har tid att starta ett förbund och jag tror inte att någon här inser vad det krävs för att driva ett rikstäckande förbund. dessutom med ett förbund så kommer varenda jävla m-nämnd och ornitolog ha ett ställe att vända sig till för klagomål och lämna sin restriktons lista…

• kvabbso

Medlem
    12 mars, 2008 vid 09:36
    edorf;451268 wrote:
    hur många gånger har det inte varit snack om att vi ska starta förbund osv. Men seriöst det finns ingen här som har tid att starta ett förbund och jag tror inte att någon här inser vad det krävs för att driva ett rikstäckande förbund. dessutom med ett förbund så kommer varenda jävla m-nämnd och ornitolog ha ett ställe att vända sig till för klagomål och lämna sin restriktons lista…

Ja med previlegier kommer oxå ett jävla ansvar. Och det e ju inte ett sånt blåsväder vi vill komma i. Kanske ska hålla oss till Al-qaida celler med detta forum som grund. Någon som vet om ABV har kvälls kurser i voodo?

• skotten

Medlem
    12 mars, 2008 vid 10:59

yeah its true what Frode says, you guys all remembered I was going to start the förbund.. but hell, it was going to be a nightmare getting it sorted. It would make much more sense that we had 3 or 4 föreningar first around the big spots to work out who has the time and who has the skills needed to run something that we can actually get financed by the government.

• blackadder

Medlem
    12 mars, 2008 vid 15:30

…which is exactly what I’m trying to do here, but the interest among Varberg locals seems to be a bit weak to say the least. So far: 6 guys:frown:

• blackadder

Medlem
    12 mars, 2008 vid 17:09

Ni som vill vara med att dra igång Varbergs första kiteklubb, kan ni skicka pm till mig med namn (erat civila namn), telefon och epost så hör jag av mig om en första träff för namnbestämning och sånt.

• neven

Medlem
    12 mars, 2008 vid 21:18

Det här är viktigt! Jag är på.

• surfmc

Medlem
    12 mars, 2008 vid 22:52

Jag är gärna med på ett hörn när det blir dags!

• callekuling

Medlem
    13 mars, 2008 vid 19:39

Jag är på

• kvabbso

Medlem
    14 mars, 2008 vid 06:45

Du vet att du kan räkna med mig Gollum

• pihlblad

Medlem
    17 mars, 2008 vid 17:06

Och med mig!:cool2:

• blackadder

Medlem
    17 mars, 2008 vid 18:28

För allas kännedom kör vi första möte hemma hos mig på fredag. Om ni inte fått pm av mig men vill komma med, så får ni skicka pm till mig. Ni som inte kommer kan ju passa på att posta namnförslag eller andra synpunkter på den här tråden, så kan vi tjöta om det på fredag. Fridens.

• blackadder

Medlem
    17 mars, 2008 vid 18:29

…och då tänker jag på (lång)fredag 21/3…

• haze

Medlem
    17 mars, 2008 vid 18:35

Jag är tyvärr kvar här nere så jag kommer inte. Men litar på er dum som man är 😉

• gonzo

Medlem
    17 mars, 2008 vid 19:02

@Haze 452442 wrote:

Men litar på er dum som man är 😉

hehe det skulle du inte göra, jag ska ju dit

Sida 2 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kiteförening i Varberg

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.