Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kiteförening i Varberg
-
Nej men du super väl bort dig på vägen eller under mötet 😉 Men efter du har bytt bild nu så känner man ju igen dig igen 😉
-
Blackadder;452438 wrote:För allas kännedom kör vi första möte hemma hos mig på fredag. Om ni inte fått pm av mig men vill komma med, så får ni skicka pm till mig. Ni som inte kommer kan ju passa på att posta namnförslag eller andra synpunkter på den här tråden, så kan vi tjöta om det på fredag. Fridens.
Jag är absolut intresserad av att ingå i “brödraskapet”;-)!
Enda problemet är ju det där med tid, nybliven pappa som man är…Har ju fullt upp med att mygla till mig tid på vattnet, som ju alltid kommer att vara prio nr 1, he he.Vad är det för adress för mötet på fredag? Tid? Jag ska försöka komma men lovar inget ännu….
We´ve got to fight for our rights….:cool2:
-
-
brödraskapet va ju roligt fast det vore kanske inte lika skoj för BlackA. när det ringer på dörren och det är storvuxna karlar med väst som väntar på att han ska öppna………….
-
Javafan
Bra ideer både med en förening o lite förslag på riktlinjer å uppdelningar.Tror mycket på Alex snack om att det räcker vara rädd, inte att nån blivit förlamad först – Det är ju ändå INTE surfturismen som drar in kulorna till Vbg en sommar. Är Familjerna rädda för att Ungarna ska skadas kommer dom inte hit. Kommer inte Familjerna hit å handlar på Kvantum, Bolaget och Den där lilla djävla souvenirbutiken snett emot kyrkan går Vbg under.
Det är inget konstigt med de – tänk på alla tusentals övernattningar de betalar fett för, och alla krogpengar de lägger.Vad lägger vi? De flesta bor gratis/billigt. Dricker tyska smuggelöl å smiter in gratis på krogen. Käkar pasta hemma/i bussen. Kitear gratis. Köper ibland lite nya kites, men märkligt nog inte alltid av en Varbershandlare. Inte mö flis te Vbg…
Förstår kommunen vill behålla massturismen, och offra oss. Om vi inte kan få till nån bra deal nu då villsäga.
Jontemannen
-
http://www.kiteboarding.se will back up anything you need. The largest kiteschool in Scandinavia must be worth something.
Still looking for instructors on teh east coast by the way….
-
@Blackadder 452438 wrote:
För allas kännedom kör vi första möte hemma hos mig på fredag. Om ni inte fått pm av mig men vill komma med, så får ni skicka pm till mig. Ni som inte kommer kan ju passa på att posta namnförslag eller andra synpunkter på den här tråden, så kan vi tjöta om det på fredag. Fridens.
Jag kommer inte på mötet denna gången!
Jag är i Above the laws sitts med en liten knatte, fast min lillkille är bara 6 dagar gammal. Dygnet ser lite annorlunda ut med en sådan runt omkring sig. Men till framtida möten ska jag försöka vara med. -
surfmc;452651 wrote:Jag kommer inte på mötet denna gången!
Jag är i Above the laws sitts med en liten knatte, fast min lillkille är bara 6 dagar gammal. Dygnet ser lite annorlunda ut med en sådan runt omkring sig. Men till framtida möten ska jag försöka vara med.Grattis Magnus till den lille, blir int mycket sovit nu du!?:smile:
-
surfmc;452651 wrote:Jag kommer inte på mötet denna gången!
Jag är i Above the laws sitts med en liten knatte, fast min lillkille är bara 6 dagar gammal. Dygnet ser lite annorlunda ut med en sådan runt omkring sig. Men till framtida möten ska jag försöka vara med.Grrrrrrattissssssssss!
Va bra, då kan ju du och jag turas om att kita och vakta babysurfers?!
Kanske kan vi även hyra in en söt nanny tillsammans och köra samtidigt ibland:smile: ?
Någon barnkär dam här på forumet som redan nu är intresserad av att tjäna lite extra?!M v h,
Nicco
0706695030 -
Min flickvän är ju barnskötare eller hur det nu sägs efter högskola så. Kan prata med henne om ett kitedagis;)
-
Annars tycker jag dinbjörndräkt Hasse skulle passa till en barnpassare.
-
Så sant så. Skall köra med den hela sommaren. Sjukt bra våtdräkt dessutom 😉
Logga in för att svara.