Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots kiteinstruktioner,islamargareta

• kiteinstruktioner,islamargareta

Publicerad av anonym-anvandare på 9 december, 2003 vid 09:38

Hej och tack för all hjälp med information om Isla M Jag har bara en veckas semester från 29 December därnere undrar om någon surfare därnere vill instruera mig lite för att komma igång. Jag har gått kurs i Sverige och kan åka i en riktning, Jag har en slingshot 10a med bräda skulle gärna vilja pröva lite andra grejor. Jag har tänkt ta lektioner organiserat men tänkte att någon som är där och behöver dryga ut kassan lite skulle kanske tycka det vore kul. jag är easygoing enda problemet för kort semester och vill utnyttja den maximalt. ps kan någon rekommendera hotell boende för mig och flickvän hasta luegu och tveka inte höra av er Mvh Martin martin.linden@edu.sigtuna.se

anonym-anvandare svarade 20 år, 10 månader sedan 1 Medlem · 4 Svar
  • 4 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    11 december, 2003 vid 19:32

vi e ett gang svenskar har nere kom bort till el yauqe motion sa kan sakert nagon stalla upp!

FF

• anonym-anvandare

Medlem
    11 december, 2003 vid 19:37

vi e ett gang svenskar har nere kom bort till el yauqe motion

• anonym-anvandare

Medlem
    11 december, 2003 vid 21:57

Tjänare Martin! jag heter Jimmy bor kring Götet, åker själv till margarita 20/12 för att kita, hjälper gärna till om du behöver lite hjälp att komma igång, ska bo hos mike på kitecampen. komm bara och fråga efter mig om du vill. min mail är hanglosegroto@yahoo.se Ha det GÖTT så ses vi…

• anonym-anvandare

Medlem
    12 december, 2003 vid 14:02

Jätte schysst allihopa. Vi syns därnere. Är det någon som behöver något nedforslat. typ småsaker hör av er. Jag kommer via Indien så kan inte ta så mycket med mig. men typ kaviar dyl snus om det ej är olagligt mvh Martin

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots kiteinstruktioner,islamargareta

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.