Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kitekontakt på Gotland
-
Kitekontakt på Gotland
Publicerad av stellan på 8 juli, 2007 vid 15:57Hej
Jag ska med flickvännen till Gotland och hade tänkt smuggla med grejorna. Finns det någon där ute man skulle kunna få ringa och kolla var man ska köra. Har aldrig kört på Gotland innan så det kan spara en del tid att få snacka med en locals.eddie svarade 17 år, 8 månader sedan 11 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
Snacka med Gustav på 0707828383. Han bor där och har dunderkoll på alla Gotland-spots.
Om du gillar parkett-platt vatten så rekommenderas Tjurudden och Kovik *varmt*.
Sandviken och Lausvik bjuder på fina vågor när vinden samarbetar.
På Gotland finns det grymma spots för det mesta bara vinden brassar på från något håll. 😀/Kaj(Tech)
-
Hej du kan ringa mig om du vill ha lite info om spots mm…
076-2219066 Mvh Gurra
-
@Stellan 395429 wrote:
Hej
Jag ska med flickvännen till Gotland och hade tänkt smuggla med grejorna. Finns det någon där ute man skulle kunna få ringa och kolla var man ska köra. Har aldrig kört på Gotland innan så det kan spara en del tid att få snacka med en locals.Glöm inte att ta lite goa bilder ifrån Gotland.
Några av våra vänner på Steffo har kört där i några år nu.
-
@Stellan 395429 wrote:
Hej
Jag ska med flickvännen till Gotland och hade tänkt smuggla med grejorna. Finns det någon där ute man skulle kunna få ringa och kolla var man ska köra. Har aldrig kört på Gotland innan så det kan spara en del tid att få snacka med en locals.gautlann suger kom ner till skåne igen kompis
-
Här är en bild från Tofta kitebeach från mitten av juni i år…
Har varit uppe här förr…men nu har ja ställt in nivåerna så att den ser lite skapligare ut.
Åkare: Gustav Danielsson
Enjoy
-
Stellan;395429 wrote:Hej
Jag ska med flickvännen till Gotland och hade tänkt smuggla med grejorna. Finns det någon där ute man skulle kunna få ringa och kolla var man ska köra. Har aldrig kört på Gotland innan så det kan spara en del tid att få snacka med en locals.Ska ner till visby under den kommande veckan å tar tillfället i akt jag me.
Känner inte heller till några spots förutom det jag läst till mig lite på kitenation.Slå ett sms så e vi desto fler som ska ut. Får ringa å terra alla dom som lämnat nr här 😀
0736388483
Micke -
Jorå nog är vi några locals som ska kunna guida till de mindre secret spotsen 😉
Bara att slå en pling för info.Surf´s up / Tobas 070-9925752
-
appropå släken som sörjan heter så är den grym då den dödar all chop och vattnet blir platt å grant…..
Logga in för att svara.