Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Kitesurfing 4 dummies › Kitekurs i Malmöområdet
-
Kitekurs i Malmöområdet
Publicerad av dkcp på 25 april, 2008 vid 08:00Tjena,
Lite sugen på att gå en kitekurs och har väl egentligen bara hittat Kitelife som håller till här nere. Drog iväg ett mail till dem men har inte fått nåt svar än. Finns det fler än Kitelife här i krokarna som håller kurser?Tacksam för alla tips.
milkman svarade 16 år, 6 månader sedan 8 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
@dkcp 460763 wrote:
Tjena,
Lite sugen på att gå en kitekurs och har väl egentligen bara hittat Kitelife som håller till här nere. Drog iväg ett mail till dem men har inte fått nåt svar än. Finns det fler än Kitelife här i krokarna som håller kurser?Tacksam för alla tips.
-
Veteraner i sammanhanget: http://kitelife.se/
EDIT: Hehe, såg ovan att du redan hittat dom. Så går det när man inte läser ordentligt. Kolla med Fahlensurf.se så kan du få kontaktuppgifter och eventuellt tips på ännu fler instruktörer i skåne.
-
Skåneskitecenter gick jag kurs hos förra sommaren och är väldigt nöjd.
-
Tack för hjälpen… där var ju lite mer att välja på än vad jag hade hittat. Ska undersöka och boka in mig så ses vi kanske på stranden så småningom.
-
Du är som sagt välkommen att höra av dig till oss på Skånes Kitecenter om du vill gå en kurs. Vi har kurser från 1 maj.
Good winds!
-
Jag ska gifta mig på lördag…..när kan jag komma på Söndag? :tongue:
Försvinner ur landet på Söndag men jag får väl slå er en signal när jag är tillbaka…..om min fru tillåter att jag går ut :laugh:
Logga in för att svara.