Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies Kitekurser i Sydost?

• Kitekurser i Sydost?

Publicerad av jaca på 1 maj, 2011 vid 07:52

Jag har en polare som tänkte gå en kurs nu i vår/försommar. Jag undrar vilka vilka kiteskolor som är aktiva i sydost dvs Öland, Kalmar eller Blekinge? Och hur bokningen ser ut helgerna fram till midsommar. Siktar lite på Kristihimmelsefärdshelgen?!

olandstoken svarade 13 år, 6 månader sedan 5 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • walle86

Medlem
    2 maj, 2011 vid 11:23

Kan rekommendera att gå kurs på Öland.
    Jag och min bror gick kurs där förra året, dom som hade kursen hette nått med hagakite.
    Kursen var sjukt kul och bra.

/David

• andersr

Medlem
    2 maj, 2011 vid 16:31

Hej
    Du är välkommen att boka kurs hos oss på Öland Kitesurfers,vi är certifierade enligt KSA. Mer info på hemsidan http://www.olandkitesurfers.se

Mvh Anders

• hagakitesurf-se

Medlem
    3 maj, 2011 vid 06:32

Hej!

Vi har 2st lediga platser torsdag den 2:a juni.
    Vi har planerat in det datumet med 2st tjejer från Stockholm som skall gå 1-dagarskurs, så är ni fler än två st kommer vi troligen hinna köra kurs med er mellan 3-5 juni. Är ni 1-2 personer är ni välkomna att hänga med på kursen som går den 2:a juni.

Tack David, om det var oss du menade? http://www.hagakitesurf.se ,var det kanske du och din bror som gick kurs uppe på norra öland i Juli?

Mvh Henrik

• olandstoken

Medlem
    18 maj, 2011 vid 08:46

Det finns många bra skolor på Öland! 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies Kitekurser i Sydost?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.