Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kitelagning i värmland?
-
Kitelagning i värmland?
Publicerad av anonym-anvandare på 21 augusti, 2003 vid 13:58Vem kan fixa lagning av kiten i värmland? Bra om det fanns någon i karlstad/hammarö!
j_o svarade 21 år, 6 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar -
5 Svar
-
Kolla med närmaste segelmakare. Borde ju finnas i Karlstad kan jag tycka. Måste ju finnas segelbåtar där ? Dom allra flesta segelmakare kan fixa trasiga kites. Kanske det kan bli problem för dom om det är i nån bladder.
-
Hej
Är det bara en tygrev så gör Waernhoff segel ett bra jobb, han har lagat min kite. Är det bladder också så är det nog bäst att ta den själv. Är det en liten reva typ 5 cm räcker det troligen med spinnakertejp. Waernhoff har bra tejp, det kan vara bra att ha med lite extra om man skulle ha otur när det blåser bra. Funderar du på något så slå mig en signal.
mvh
J-OFullständiga data från gula sidorna:
Waernhoff Segel
Rörsvik 208, 655 94 KARLSTAD
054-86 12 43
Fax 054-86 10 43 -
Det var förebyggande så att jag snabbt kan lämna in kiten när jag pajar den ! 🙂 Förresten J-O, nu är jag beredd för att kita on the beach så du får gärna höra av dig nästa gång du sticker ut och kitar!
Logga in för att svara.