Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kiteolycka Ribersborg Malmö!
-
Va lite försiktiga med hur mycket information ni går ut med som är hört i andra hand.. folk som jobbar med detta har ju tystnadsplikt för att en del information ska vara forbehålld de närmaste. Namn på personen tycker jag väl inte hör hemma här överhuvudtaget, skulle det varit någon vi kände så skulle vi redan fått reda på det!
Håller tummarna såklart.. -
Jag är orolig för hur det går.
Senaste infon var ju att det vara alvarligt, håller tummarna hela tiden och så.Ingen som vet om läget är stabilt och han är på bättringsvägen?
-
trodde faktiskt att detta “case” skulle vara klarlagt nu…oroande tyst, hoppas allt är väl.
-
I have contacts in the hospital… let me see what I can get out of them.
-
Inget hoppas jag då dom har tystnadsplikt. Men hoppas ändå att det är ok men han…
-
ok I didnt get anything out of anyone, to satisfy henkes need of privicy… but if you are curious to know how he is.. he is in intensive care still. At malmö.
-
@skotten 478177 wrote:
ok I didnt get anything out of anyone, to satisfy henkes need of privicy… but if you are curious to know how he is.. he is in intensive care still. At malmö.
Inte jag som har behov av det. Men tänk om alla kunde få reda på allt om dig och din jornal. Det hade inte varit kul. Så det är bra att det finns sekretess
-
jaa jag förstå inte ditt inlägg henke, jag hade tyckt det var skitskoj å se Skottens journal.
-
Jag var ute med några icke-kitande kompisar igår vars kompis hade varit med och “räddat” killen i fråga. De påstår att han är polack, kanske därför vi inte hört något, dvs för att det inte är någon vi känner. De hade tyvärr inga uppgifter om läget nu. Ska se om jag kan få reda på det genom dom.
Logga in för att svara.