Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kiteolycka Ribersborg Malmö!

• nundy

Medlem
    23 juni, 2008 vid 18:37

Va lite försiktiga med hur mycket information ni går ut med som är hört i andra hand.. folk som jobbar med detta har ju tystnadsplikt för att en del information ska vara forbehålld de närmaste. Namn på personen tycker jag väl inte hör hemma här överhuvudtaget, skulle det varit någon vi kände så skulle vi redan fått reda på det!
    Håller tummarna såklart..

• selle

Medlem
    26 juni, 2008 vid 06:34

Jag är orolig för hur det går.
    Senaste infon var ju att det vara alvarligt, håller tummarna hela tiden och så.

Ingen som vet om läget är stabilt och han är på bättringsvägen?

• skejtar_henke

Medlem
    26 juni, 2008 vid 10:42

Är det nån vi känner? Nån som vet vem det är?

• gh0st

Medlem
    26 juni, 2008 vid 10:46

Ingen aning vem det är. Är det någon som saknar en polare?

• olle-2

Medlem
    26 juni, 2008 vid 21:46

trodde faktiskt att detta “case” skulle vara klarlagt nu…oroande tyst, hoppas allt är väl.

• skotten

Medlem
    26 juni, 2008 vid 23:45

I have contacts in the hospital… let me see what I can get out of them.

• skejtar_henke

Medlem
    27 juni, 2008 vid 08:02

Inget hoppas jag då dom har tystnadsplikt. Men hoppas ändå att det är ok men han…

• skotten

Medlem
    27 juni, 2008 vid 08:50

ok I didnt get anything out of anyone, to satisfy henkes need of privicy… but if you are curious to know how he is.. he is in intensive care still. At malmö.

• krillan82

Medlem
    27 juni, 2008 vid 10:57

FAAAN… låter inget bra alls. Håller tummarna.

• skejtar_henke

Medlem
    27 juni, 2008 vid 11:07

@skotten 478177 wrote:

ok I didnt get anything out of anyone, to satisfy henkes need of privicy… but if you are curious to know how he is.. he is in intensive care still. At malmö.

Inte jag som har behov av det. Men tänk om alla kunde få reda på allt om dig och din jornal. Det hade inte varit kul. Så det är bra att det finns sekretess

• gh0st

Medlem
    27 juni, 2008 vid 11:28

………..

• krillan82

Medlem
    27 juni, 2008 vid 12:50

jaa jag förstå inte ditt inlägg henke, jag hade tyckt det var skitskoj å se Skottens journal.

• eddie

Medlem
    27 juni, 2008 vid 15:01

Håll rätt nivå i rätt tråd nu boys

• gh0st

Medlem
    27 juni, 2008 vid 15:31

helt rätt.

• annas

Medlem
    28 juni, 2008 vid 10:15

Jag var ute med några icke-kitande kompisar igår vars kompis hade varit med och “räddat” killen i fråga. De påstår att han är polack, kanske därför vi inte hört något, dvs för att det inte är någon vi känner. De hade tyvärr inga uppgifter om läget nu. Ska se om jag kan få reda på det genom dom.

Sida 5 av 7

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kiteolycka Ribersborg Malmö!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.