Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kiteolycka Ribersborg Malmö!
-
Fan, jag känner två killar (bröder) med polskt ursprung och har kitat i Habo sen flera år tillbaka.. verkligen inga nybörjare.. men har hållit sig för sig själva… fuck… jag har en ny telefon och har inte kvar deras nummer. Martin och nu kommer jag inte ihåg brorsans namn på rak arm. Kört Slingshot Fuel och en Stonker bräda om jag minns rätt. Nån som har deras nummer? Fan hoppas det inte är någon av dom..
-
@gh0st 478416 wrote:
Fan, jag känner två killar (bröder) med polskt ursprung och har kitat i Habo sen flera år tillbaka.. verkligen inga nybörjare.. men har hållit sig för sig själva… fuck… jag har en ny telefon och har inte kvar deras nummer. Martin och nu kommer jag inte ihåg brorsans namn på rak arm. Kört Slingshot Fuel och en Stonker bräda om jag minns rätt. Nån som har deras nummer? Fan hoppas det inte är någon av dom..
va de han den galne killen
-
Mmm, jag tror det. Minns det där men minns inte vem som gjorde det där. Det ringer en klocka men är inte hundra.
-
gh0st;478416 wrote:Fan, jag känner två killar (bröder) med polskt ursprung och har kitat i Habo sen flera år tillbaka.. verkligen inga nybörjare.. men har hållit sig för sig själva… fuck… jag har en ny telefon och har inte kvar deras nummer. Martin och nu kommer jag inte ihåg brorsans namn på rak arm. Kört Slingshot Fuel och en Stonker bräda om jag minns rätt. Nån som har deras nummer? Fan hoppas det inte är någon av dom..
Läste något tidigare i tråden om naish drake o sittsele så de låter ju inte som de stämmer.
Håller fortfarande tummarna stenhårt för att den här incidenten får ett lyckligt slut.
-
@Selle 478606 wrote:
Läste något tidigare i tråden om naish drake o sittsele så de låter ju inte som de stämmer.
Håller fortfarande tummarna stenhårt för att den här incidenten får ett lyckligt slut.
Nej, dom hade kört slingshot jäkla länge, men jag vet att dom bytte till ett annat märke, men minns inte till vilket märke. Därför är jag fortfarande orolig :frown:
Klart att jag hoppas på att vem det nu än är klarar sig utan bestående men det blir ju så mycket mer personligare om det är en polare. -
@gh0st 478610 wrote:
Nej, dom hade kört slingshot jäkla länge, men jag vet att dom bytte till ett annat märke, men minns inte till vilket märke. Därför är jag fortfarande orolig :frown:
Klart att jag hoppas på att vem det nu än är klarar sig utan bestående men det blir ju så mycket mer personligare om det är en polare.men du kan nog va lung de lär ju iten bytt till en gammal skitkite när de väl byte kites hehe
-
nä, det är klart. =) men shit vad man tänker ologiskt när man blir lite orolig.
Logga in för att svara.