Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kitepark i Västervik!
-
Kitepark i Västervik!
Publicerad av walle på 3 juli, 2004 vid 21:15Ha ha! komunen har tänkt på deras ända(aktiva i alla fall…) Kiteboardåkare och byggt en egen kitepark åt mig
I kväll invigde dom deras nya fontän, kastar vattnet 10 meter upp i olika kaskader
var inne och kikade, det såg kul ut och i morron ska det blåsa!!!
Dom bara MÅSTE ha byggt den för att jag ska kunna hoppa över den eller ???
Återkommer med kite bilder om vinden tillåter i morgon…
walle svarade 20 år, 10 månader sedan 6 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Alltså det var därför.,….Dom har faktikst byggt en exakt likadan anläggning till mig i Karlskrona med fontäner o så…Hade lite svårt att fatta det först
-
ser kul ut men var har du sett att det ska blåsa? till och med optimist Foreca förespår ju runt 5 m/s….. vad tror du om att dra ner till Öland på tisdag
-
Svar till:
ser kul ut men var har du sett att det ska blåsa? till och med optimist Foreca förespår ju runt 5 m/s….. vad tror du om att dra ner till Öland på tisdag
[/ QUOTE ]
Det kommer att bli bra där idag! sv 11 lovar dom. Så nu är det bara ut och ladda! /Danne -
Svar till:
Det kommer att bli bra där idag! sv 11 lovar dom. Så nu är det bara ut och ladda! /Danne
[/ QUOTE ]
vem e du?
(Sv blir för byigt och kanske lä där)
-
Det blir invigning av den på torsdag och fredag!!!
passar bra med visfestival i stan samtidigt = onödigt mycket folk… hoppas man inte krashar -
På fredag (och kanske torsdag)ser det ut att blåsa bra och från rätt håll! i Västervik.
Det vore kul om några fler kom ner, eller upp, och körde lite för att få upp intresset för kite här omkring.
det är ju Visfestival och mycket folkJag kan styra upp med en båt som hjälper till med relaunch och att hämta brädor om det behövs…
och det går att åka lite wakeboard med.Ett bra tillfälle att pusha på sporten och partajja alltså!
-
Vet du hur många som pissar i Vattnet i Västervik under den festivalen….
-
Är tyvärr inte hemma under visfestivalen men är annars sugen på lite kajtfarande runt västervik. Bor i viken hela sommaren så det är bara att säga till… tel: 0730258431 Oskar Arndt var namnet…
-
ring när du e kitesugen!
Jag åker när det blåser…
070-3236703
0493-51099
Logga in för att svara.