Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitepark i Västervik!

• Kitepark i Västervik!

Publicerad av walle på 3 juli, 2004 vid 21:15

Ha ha! komunen har tänkt på deras ända(aktiva i alla fall…) Kiteboardåkare och byggt en egen kitepark åt mig grin.gif

I kväll invigde dom deras nya fontän, kastar vattnet 10 meter upp i olika kaskader cool.gif

var inne och kikade, det såg kul ut och i morron ska det blåsa!!!
    kitepark.jpg

Dom bara MÅSTE ha byggt den för att jag ska kunna hoppa över den eller ???

Återkommer med kite bilder om vinden tillåter i morgon… smile.gif

walle svarade 20 år, 10 månader sedan 6 Medlemmar · 13 Svar
  • 13 Svar
  • curry

Medlem
    3 juli, 2004 vid 21:31

hahaha grin.gif ääg

• loving

Medlem
    4 juli, 2004 vid 09:48

Alltså det var därför.,….Dom har faktikst byggt en exakt likadan anläggning till mig i Karlskrona med fontäner o så…Hade lite svårt att fatta det först tongue.gif

• guran

Medlem
    4 juli, 2004 vid 12:24

grin.gif grin.gif ser kul ut men var har du sett att det ska blåsa? till och med optimist Foreca förespår ju runt 5 m/s….. vad tror du om att dra ner till Öland på tisdag laugh.gif

• walle

Medlem
    4 juli, 2004 vid 12:33

Jag hänger på Till Öland!
    Var på väg i dag men alla bangade frown.gif

• guran

Medlem
    5 juli, 2004 vid 10:57

Jag och Biorno ska åka i morgon bitti laugh.gif Är du på confused.gif

• walle

Medlem
    5 juli, 2004 vid 17:46

Jag e på!
    Ring mig

• anonym-anvandare

Medlem
    6 juli, 2004 vid 06:21

Svar till:

grin.gif grin.gif ser kul ut men var har du sett att det ska blåsa? till och med optimist Foreca förespår ju runt 5 m/s….. vad tror du om att dra ner till Öland på tisdag laugh.gif

[/ QUOTE ]
    Det kommer att bli bra där idag! sv 11 lovar dom. Så nu är det bara ut och ladda! /Danne

• walle

Medlem
    6 juli, 2004 vid 07:01

Svar till:

Det kommer att bli bra där idag! sv 11 lovar dom. Så nu är det bara ut och ladda! /Danne

[/ QUOTE ]
    vem e du?
    (Sv blir för byigt och kanske lä där frown.gif )

• walle

Medlem
    6 juli, 2004 vid 07:41

Det blir invigning av den på torsdag och fredag!!!
    vind.jpg
    passar bra med visfestival i stan samtidigt = onödigt mycket folk… hoppas man inte krashar tongue.gif

• walle

Medlem
    7 juli, 2004 vid 09:47

På fredag (och kanske torsdag)ser det ut att blåsa bra och från rätt håll! i Västervik.
    Det vore kul om några fler kom ner, eller upp, och körde lite för att få upp intresset för kite här omkring.
    det är ju Visfestival och mycket folk smile.gif

Jag kan styra upp med en båt som hjälper till med relaunch och att hämta brädor om det behövs… wink.gif
    och det går att åka lite wakeboard med.

Ett bra tillfälle att pusha på sporten och partajja alltså!

• bohn2fly

Medlem
    7 juli, 2004 vid 09:59

Vet du hur många som pissar i Vattnet i Västervik under den festivalen…. shocked.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    8 juli, 2004 vid 09:59

Är tyvärr inte hemma under visfestivalen men är annars sugen på lite kajtfarande runt västervik. Bor i viken hela sommaren så det är bara att säga till… tel: 0730258431 Oskar Arndt var namnet…

• walle

Medlem
    8 juli, 2004 vid 10:17

ring när du e kitesugen!
    Jag åker när det blåser…
    070-3236703
    0493-51099

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA