Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitepolare i Lund med omnejd?

• Kitepolare i Lund med omnejd?

Publicerad av apan på 15 augusti, 2005 vid 09:54

Tjena. Är ny här på forumet och rätt ny på kite också. Har precis börjat komma igång ordentligt och vill köra så mycket som möjligt. Håller nu till i Halmstad men till höstterminen om 2v drar jag tillbaka till Lund igen. Känner ännu ingen där som surfar så det skulle vara sweet om man kunde tagga på någon lundabo i någon gång i september och framöver.
    Är ju aldrig fel om någon kan spotsen och så kanske man kan dela på soppan också .)

Hör av er om ni är sugna. Drar ner om 2 veckor så då får det blåsa på ordentligt!

eddie svarade 19 år, 8 månader sedan 6 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • piloten

Medlem
    15 augusti, 2005 vid 10:35

Det är bara att lägga in ett mess här på forumet då du är ledig och vill ut. Vi är ett bra antal stycken från Lund med omnejd. Brukar alltid ta en titt på Steffo innan jag åker ut. Finns alltid nån du kan åka med ut.

• anonym-anvandare

Medlem
    15 augusti, 2005 vid 14:43

Schysst! Jag hör av mig sen när jag kommer neröver igen. Låter bra att det är ett par stycken som håller på! Vi ses snart..

• davids

Medlem
    15 augusti, 2005 vid 15:50

Är det vind är där med 99% säkerhet nån i Habo Ljung, bara att köra dit, har jag gjort massa gånger..

• gogga

Medlem
    15 augusti, 2005 vid 15:51

Hur går det med tyskan?

• eddie

Medlem
    15 augusti, 2005 vid 18:00

Vem fan vill ha polare?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitepolare i Lund med omnejd?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.