Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Kitepsykot i träslöv
-
Kitepsykot i träslöv
Publicerad av jason66 på 18 augusti, 2009 vid 08:08Är de någon mer som stött på den vithårige kitegubben som kör runt å skriker i träslöv?, verkar va en riktigt trevlig typ:) he he
haze svarade 15 år, 2 månader sedan 45 Medlemmar · 88 Svar -
88 Svar
-
Vet vem det är men vill inte nämna några namn. Känner honom inte men det verkar vara något fel innan för pannbenet iaf, man undra om han surfar för att ha kul eller bli av med nån sorts ångest.
-
Instämmer med föregående talare! 😀
Är det inte kiteförbud där under dagtid? Märks inte iaf, var +20 st ute i söndags bland badande..
-
Jag har sett honom någon gång med tror jag! Av den snabba blick jag fick av honom så tyckte jag att han såg ut att vara ganska lik Gert Fylking faktiskt…..:cool2: Har aldrig hört honom hojta något iofs.
-
Det är bara att hålla sig undan…:) Han är som indiens kossor för oss äldre vindsurfare…
legend! -
mes;567903 wrote:Det är bara att hålla sig undan…:) Han är som indiens kossor för oss äldre vindsurfare…
legend!Hahaaha, ja jävlar, den va bra!!:grin::grin::smile:
-
DrX;567877 wrote:Instämmer med föregående talare! 😀
Är det inte kiteförbud där under dagtid? Märks inte iaf, var +20 st ute i söndags bland badande..
Førbud att starta på badstranden men inte att starta i kohagen. Och allt ær ett frivilligt beslut från VSK.
Men det ær inte oki att surfa bland badande vad man æn surfar med under føtterna..
-
Ja men vad vill han, eller är han bara som en indisk kossa med ticks som skriker könsord å svordomar. Stämmer de där med fylking föresten.
-
jason66;567841 wrote:Är de någon mer som stött på den vithårige kitegubben som kör runt å skriker i träslöv?, verkar va en riktigt trevlig typ:) he he
HAHA nu vet jag inte om det är samma dude, men jag såg en kitegubbe med vitt hår i Apel idag som såg lite..eller nä han såg inte, för jag ser så jävla rötet utan brillor, men jag kännde någon slags grå utstrålning varje gång jag närmade mig honom..å trots att jag ser lite suddigt så tyckte jag mig nog kunna säga att han såg grinig ut..men vafan, alla har vi la våra dagar, jag hade iallafall en för jävla schysst dag med 63litarn o 4.7, solsken, vågor, det skall fan till med än en gubbe med vitt hår som ser aggresiv ut för att ja skall notera något igenligen, men jag tyckte det var lite lustigt nu när jag läste ditt inlägg o tänkte efter vad jag stötte på i Apel.
Inga svordomar som sagt(vad jag hörde), vitt hår, check, gubbe, check, kite, check, grinig? vettefan, ser/känns grini, check.Over n out.
-
jOHNjRAMBO;567975 wrote:HAHA nu vet jag inte om det är samma dude, men jag såg en kitegubbe med vitt hår i Apel idag som såg lite..eller nä han såg inte, för jag ser så jävla rötet utan brillor, men jag kännde någon slags grå utstrålning varje gång jag närmade mig honom..å trots att jag ser lite suddigt så tyckte jag mig nog kunna säga att han såg grinig ut..men vafan, alla har vi la våra dagar, jag hade iallafall en för jävla schysst dag med 63litarn o 4.7, solsken, vågor, det skall fan till med än en gubbe med vitt hår som ser aggresiv ut för att ja skall notera något igenligen, men jag tyckte det var lite lustigt nu när jag läste ditt inlägg o tänkte efter vad jag stötte på i Apel.
Inga svordomar som sagt(vad jag hörde), vitt hår, check, gubbe, check, kite, check, grinig? vettefan, ser/känns grini, check.Over n out.
ditt inlägg var givande . lite som när man såg national treasure 2, den svarade ju på alla frågor man fick efter första filmen.
-
Om ni tycker Guy verkar farlig på sin kite skulle ni sett honom på för 20 år sen med vindsurfingbrädorna…
Stay clear säger jag bara.
/sinker
-
Det kan vara bra att känna till att han alltid har haft väldigt små marginaler till andra surfare o att han inte alltid har koll, försiktigt uttryckt.
-
Äh…Jag har surfat mycket med Guy, och har inte haft några problem. Men temperament har han.. 🙂
-
callep;567982 wrote:ditt inlägg var givande . lite som när man såg national treasure 2, den svarade ju på alla frågor man fick efter första filmen.
För helvette Calle penis, nog för att du har blont hår, funderar du på att färga det? isfl föreslår jag rött.
Förresten, har du sett mission impossible 1, 2 och 3? kanske finns en 4:a oxå? ingen aning, men jag har sett 1,2 o 3. -
jason66;567841 wrote:Är de någon mer som stött på den vithårige kitegubben som kör runt å skriker i träslöv?, verkar va en riktigt trevlig typ:) he he
Rekordet är när han kitar tre meter från en 10-årig nybörjarvindsurfare och börjar skrika…
Detta hände i somras så jag hörde det.
Logga in för att svara.