Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Kitepsykot i träslöv
-
woodleaflay;568068 wrote:Rekordet är när han kitar tre meter från en 10-årig nybörjarvindsurfare och börjar skrika…
Detta hände i somras så jag hörde det.Eller när han tar sikte rakt på och smäller till bommen med handen. Gay har inte alla hästar i stallet.
-
Stöte också på en grå idiot i träslöv borde skaffa rakblad i topskotet
-
Verkar vara ett gäng känsliga tonårspojkar ute i träslöv…
Och vart e leendet på vattnet, har aldrig sett en vindsurfare lee, kom igen lite mer surfer love!
-
_Sofia_;568132 wrote:Verkar vara ett gäng känsliga tonårspojkar ute i träslöv…
Och vart e leendet på vattnet, har aldrig sett en vindsurfare lee, kom igen lite mer surfer love!
Bra poäng. Du kanske skulle fråga Guy vart hans leende är?
Om man inte har kul på vattnet borde man lägga av. -
Han leer alltid när han ser mig 🙂
men håller med “Om man inte har kul på vattnet borde man lägga av.”
-
_Sofia_;568132 wrote:…
Och vart e leendet på vattnet, har aldrig sett en vindsurfare lee, kom igen lite mer surfer love!Shit, va tragiskt… Har du provat blondering??
-
_Sofia_;568132 wrote:Verkar vara ett gäng känsliga tonårspojkar ute i träslöv…
Hmm.. Märkligt, jag upplever det hela precis tvärtom…
-
UFO;568228 wrote:Shit, va tragiskt… Har du provat blondering??
du var en spydig jävel då
-
Heja Guy!
Ett par Drakåkare till som kör hans stil så har vi snart Läjesviken för oss själva igen, HEJA! Måste vara kul att ha så mycket glädje inom sig som måste ut:confused2:
-
Eller så tar vi vindsurfare till oss stilen och så blir det fullt krig. Lycklig den som får filmrättigheterna till spektaklet!
-
Jester;568233 wrote:Hmm.. Märkligt, jag upplever det hela precis tvärtom…
Vadå på vattnet har man inte tid å smila då man har fullt upp med surfingen. Leendet kommer efter!
-
Rasmus_W;568389 wrote:Eller så tar vi vindsurfare till oss stilen och så blir det fullt krig. Lycklig den som får filmrättigheterna till spektaklet!
Jag är övertygad om att den har sina rötter i er sports hårda 80-tal.
-
Jag är oftast sammanbiten vid möte med kitare beroende på att jag febrilt försöker komma på hur kitaren kommer att köra. Helt random och de som kör med kiten snuskigt lågt mitt i smeten (ja vem kan det vara…) gör en inte mindre nervös s.a.s…;)
-
Här är en av mina bilder på den ni kallar “kitespsykot”:
(han kan alltså vindsurfa & dessutom har han jobbat på mentalsjukhus, så passa er! 😉 )
Logga in för att svara.