Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitepub torsdag

• virena

Medlem
    10 augusti, 2007 vid 07:39

Tack för en trevlig kväll. Kul att vi blev ett gäng tillslut.

Andreas sluta surfa på nätet nu. Annars ringer jag chefen din. På jobbet skall man arbeta hårt, det skall lixom va jobbigt, typ som på mitt jobb:wink:.

• sourra

Medlem
    10 augusti, 2007 vid 08:20

@Virena 404174 wrote:

Andreas sluta surfa på nätet nu. Annars ringer jag chefen din. På jobbet skall man arbeta hårt

Ja, och hör sen! =)

• tote

Medlem
    10 augusti, 2007 vid 08:38

Jo det blev ju riktigt trivsamt igår :grin:. Tack för det Tjoppe och CO!
    Tror visst jag gick och vann ölracet? :cool2: .

• tjoppe

Medlem
    10 augusti, 2007 vid 08:47

Tack igen för en trevlig kväll!

Här kommer lite bilder, jag tog inte så många senare på kvällen, men robert tog ju desto fler. Vi får förhoppningsvis se dem så småningom.

http://www.ozonekites.se/kitepub/index.html

Kontoret såg städat ut imorse när jag kom hit, det måste betyda att vi var lite för städade. (jag kunde ju åka hem på inlines)

//Pär

• betbangan

Medlem
    10 augusti, 2007 vid 09:06

@Virena 404174 wrote:

Tack för en trevlig kväll. Kul att vi blev ett gäng tillslut.

Andreas sluta surfa på nätet nu. Annars ringer jag chefen din. På jobbet skall man arbeta hårt, det skall lixom va jobbigt, typ som på mitt jobb:wink:.

Det handlar bara om att utföra arbetet på ett effektivt sätt. På banken börjar vi kl 9 med fika 1 tim, sen surfar jag nätet fram till lunch, efter lunch som varar 1 tim surfar jag nätet fram till banken stänger kl tre. Och alla vet ju vad banken gör efter kl tre… :cool2:

• buzz

Medlem
    10 augusti, 2007 vid 10:10

Får tacka för en trevlig liten pub igår 🙂

(Så fick man en anledning att göra ett första inlägg här oxå) 🙂

//Jonas

• fate

Medlem
    10 augusti, 2007 vid 10:15

Det är ju fegt att ha en anledningen när man gör inlägg….

• tjoppe

Medlem
    10 augusti, 2007 vid 10:33

Välkommen Buzz.. bry dig inte om Fate… Han är antagligen taggig för att han luktade öl igår när han kom hem.

Idag har han födmodligen ont i ryggen för att ha legat på soffan, eller förfrusen efter att till och med ha fått sovit utomhus i rännstenen…

hmm det var inte så kallt igår så förmodligen något ryggskottsliknande då..

🙂

• fate

Medlem
    10 augusti, 2007 vid 10:37

nej ta inte illa upp buzz…Välkommen och trevligt att du var med igår.

Nej, varken ryggskott eller förfrusna delar…hon sov så gott när jag kom hem så jag klarade mig…

• buzz

Medlem
    10 augusti, 2007 vid 11:17
    Fate;404231 wrote:
    Det är ju fegt att ha en anledningen när man gör inlägg….

Känns trevligare att skriva hej efter att man faktiskt träffat folk 😉

Å tog inte illa upp alls 🙂

Risken är väl bara nu att man ska fastna å fördriva en massa tid inte bara på att sitta å kolla om det blåser så man får ge sig ut å försöka komma upp.. utan oxå hänga på ytterligare ett forum 🙂

• fate

Medlem
    10 augusti, 2007 vid 11:26

Jo det är ju så man blir ju lite skadad, för egendel så kollar man ju på flaggor och annat som viftar i vinden för att se om det finns någon vind…så man blir ju lite skadad.

Sedan om det inte blåser så kan man ju helt klart hänga här och läsa inlägg.

• nn4an_mike

Medlem
    10 augusti, 2007 vid 13:48

Jag får också tacka för en trevlig kväll i gott sällskap, god öl, träsprit och kitefilmer på duken.

• sourra

Medlem
    10 augusti, 2007 vid 14:00

Va? Kitefilmer? Jag såg inga kitefilmer!

• nn4an_mike

Medlem
    10 augusti, 2007 vid 14:31

Det beror på att du inte kunde låta bli att smaka på Tjoppes träsprit.

• tjoppe

Medlem
    10 augusti, 2007 vid 14:59

Hmm det gick åt 7 dl ”träsprit” bara så ni vet 🙂

Men den är påfylld nu! (bild nummer 1 på http://www.ozonekites.se/kitepub/index.html

Ni som provade.. ta av skjortan och kolla, några hårstrån till har ni att fått!

Sida 4 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitepub torsdag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.