Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Kiteresa november – Februari

• Kiteresa november – Februari

Publicerad av uddh på 12 oktober, 2009 vid 19:20

Hej

Jag funderar på att åka på en längre kiteresa i november. Har funderat på Cap Verde, Vietnam, Australien, ev Bali och Sydamerika.
    Någon som har funderat i samma banor eller kan komma med tips på bra spots mm?

/Erik
    Umeå

msnthe5th svarade 15 år sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • akebono

Medlem
    30 oktober, 2009 vid 15:30

Snyggt, ska själv dra iväg från mitten dec fram till slutet på mars. Har inte spikat resan än, men lutar just nu åt Zanzibar, Sydafrika och ev kap verde. Har bara vart på Kap verde en kortis i dec för 2 år sen, bra konstant vind med möjlighet till feta vågor och plattvatten (offshore). Annars mindre vågor med lite choppigare vatten… där jag höll till mest :tongue:

Kör hårt!

• msnthe5th

Medlem
    31 oktober, 2009 vid 13:42

hej,

jag funderar i exakt samma banor, vill vara borta ca tre veckor (mitten dec-jan…) har kikat pa ucpa för att eventuellt fa ett schysst paket + bra pris. ucpa flyger till cap verde, brasilien, martinique etc för ca 15000 allt som allt. fran paris dock…

jag är nybörjare men brukar lära fort.

kolla in ucpa.com

madelene

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Kiteresa november – Februari

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.